09 Ekim 2012

Bugünlerde Ben

Müdürsüz kalışımızın birinci haftası, ama daha önce üç kez aynı durumu yaşamış ben olağanüstü durumlara alışığım hamd olsun. 

Evden çıkasım, bir şey yapasım yok. Bildiğin pertim sayın okuyucu. Ama benim laf anlamaz itiraz dinlemez kankagillerim sayesinde Cumartesi gecesi kendimi Değirmen Restaurant'ta fasılda buldum, üstelik ev halimle! Pazar günü de İnkaya'da piknikteydik. Fotoğraf çektim post yaparım diye ama nerdeee!

Şu, kişiler gider kurumlar kalır sözünün doğruluğuna şahit olduk. En zor en karışık dediğimiz işleri bile iş başa düştüğü için öğrendik, hallettik. 

Şirket bana ve bizim Paranoyakmene gümrük işlemleri için vekalet verdi ve e-imza aldı. Bu ne demek oluyor bundan sonra Türkiye'deki karşılığı beyanname olan Serbest Bölge İşlem Formlarını biz düzenleyeceğiz, yeni, hayat kurtaracak bir çok şey öğreneceğiz. Kendisi elini taşın altına sokmak, sorumluluk almak istemedi ama patronu aynı zamanda amcası olunca seve seve kabul etti ehehe. 

Stresten kabız oldum, beş yıldır problem çıkarmayan iç hemoroidim azdı.
 
Migren iğnelerimi acil durumlarda ilk kullanılacak şekilde yakınlarda elimin altında tutuyorum, bugünlerde en çok ihtiyacım olan şey. 

Ben pek rüya gören biri değilim ama son iki gece kafa yorgunluğundan mıdır bilemiyorum rüyalar görüyorum. Dün gece annemlerin sokaktaki bir arsaya bir bebek atıldığını gördüm hemen koşup bebeği kurtardım, cinsiyetini bilmiyorum ama toprağa fır önceki geceyse göya Zafer beni almaya gelmiş, dışarı çıkacakmışız apartmanımın merdivenlerinden inip inip çıkış kapısına ulaşamadığımı gördüm. Bu gerçekliğin bilinçaltıma yansımasıydı, ulaşılmaz ya herif, bunu gördüm sanırım. 

Zafer cephesinde işler şaşırtıcı, en azından benim için. Ben artık tahammül gücümün sınırlarındayım ya adama her türlü gideri yapıyorum ama o alttan alıp ortamı yumuşatmaya çalışıyor. Mesajlarıma cevap bile vermediğinden yakındığım adam için bu katedilen bir yol bence.

Şu an iş hayatım ön planda ve ben bu konuyu o bana ikimizle ilgili düşüncelerini söyleyene dek rafa kaldırdım. 

Deniz'in ve Asortik'in, Şanselize Bulvarı'nın, Tibetin Annesinin, Biricit ve Çatı Katı'nın mimleri aklımda. İlk fırsatta yapacağım ama biraz zaman alabilir. Ayem so soriii ayem so biyzii canlarım. 

Mesailerde son ses Orhan Gencebay'la bir ömür albümünü dinliyoruz, favorilerim Zara'nın seslendirdiği Dilenci ve Tarkan'ın Hatasız Kul Olmaz. 

Spora yazılmayı düşünüyordum hem bu aralar mesai durumları gündemde olduğu için hem de hafta sonu 33 beden kota girebildiğim için bu konuyu da askıya aldım. 
 

Özetle bu aralar

İşler karşısında en çok verdiğim tepki
Bazılarına en çok söylemek istediğim şey.
Kendime en çok sorduğum soru:

En çok tükettiğim şey
ve en çok

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bu günlerde benimde hayata karşı verebileceğim olumlu bir tepki yok... Hayata isyan edebilecek durumdayım ama kendimi toparlıyorum ki bu sölediğim caiz değil...

    YanıtlaSil
  2. allam ya kendine iyi bak.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ben artık müdür oldum postu bekliyordum:-))

    YanıtlaSil
  4. teesüff ederim yani... benim mim? hani benim mim??? hıh!

    YanıtlaSil
  5. Şükriye hanıma katılıyorum. :) e artık müdür olsan şuraya.. :)

    YanıtlaSil
  6. Supercellma'cığımız,bozma moralini,her şey yoluna girer diyeceğim ama,insanın gerçekten de morali bozuksa bunlar fayda etmiyor :) Tek diyebileceğim lakabını unutma,sen süper bir kişiliksin yahu :)

    YanıtlaSil
  7. Süpercelmaaaam, açıl ben doktorum. Allah'ım bu espiriyi beşbininci kez yaptım herhalde. Neyse hasta etme beni, mimledim ben seni :))) http://ruzgaradogruu.blogspot.com/2012/10/masamda-ne-var.html

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bu bloga hemen takibe alıyoruuuum ;)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top