18 Ekim 2012

İnsan kaynaklarından gelen mailde

Arefe günü çalışma olmadığını görünce





İki bayram arefesinin telafi çalışmasının bu Cumartesi yapılacağını öğrenince

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Hahaha iyiymiş. Çok güldüm :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. gif resimleri gerçekten çok anlamlı :) ve çok komik..

    YanıtlaSil
  3. Ben Hala İlk fotoğraftaki gibi dans ediyorum tatlım :) İnşallah p.tesi veya salı akşam mesaisi var demezler de ikinci resimdeki adam gibi dumur olmam hhahahahaaa :)

    YanıtlaSil
  4. çok güldüm ya.Aynen bizdede o telafiler hiç bitmez.Her tatilin arkasından telafi gelir.Bizde tatil maili gelmedi daha

    YanıtlaSil
  5. Ya ben çok özlemişim çalışmayı :( Senin bu postundan çıkardığım mana bu oldu :) Telafileri bile özlemişim acil iş mi baksam ne :)

    YanıtlaSil
  6. O ikinci gifteki arkadaş naptı öyle :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top