31 Ekim 2012

Çekilişte Son Saatler

Dadadadammm herkese selam!

Çekilişimde son saatlere girmiş bulunuyoruz. Sizi merakta bırakıp bekletmemek adına bu gece 23:59'da çekilişimi yapıp kazanını açıklayacağım. Ancak kazanan arkadaştan paketi göndermek için haftasonuna kadar izin istiyorum şimdiden. Olar dimi? :)

Hadi meraktan çatlamaya devam :)

12 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. bana çıksın :D hha dün bulduğum tüm çekilişlere katıldım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bekliyorum bu arada http://cadininkozmetikkazani.blogspot.com/2012/10/hediye-cekilisi-etkinligim.html

    YanıtlaSil
  3. bakındım ama göremedim çekilişinizi, link rica edebilir miyim.tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://supercellma.blogspot.com/2012/10/supercellma-2-hediye-cekilisini.html

      rica ettim bebem :)

      Sil
    2. malesef,aradığımız sayfa blogta yokmuş :)

      Sil
    3. Gayet var, hala katılanlar da var becerememiş olmayasın ahaha :)

      Sil
  4. o çekilişe haziranda yaptığında kazanamayanları da ekle :D

    YanıtlaSil
  5. yaaaaaaaaaaaaaaaa bana cıkcak o gidin siz. ben evrene onyüzbinmilyon mesaj gonderdim taaam mı? :)) şaka bi yana. senin için uykumdan kalkıp bloga bakcam gece yarısı! Öyle! Totem de yaptım. Heyecanlıyım! :) Öpüldünn!

    YanıtlaSil
  6. :) BEN DE HEYECANLANAN KİŞİLER ARASINDAYIM :)))

    YanıtlaSil
  7. Anna Dello Russo at H&M GIVEAWAYi icin:

    http://www.ecemakar.com/2012/10/giveaway-anna-dello-russo-at-h.html

    YanıtlaSil
  8. ay rica ettin emmee linke tıklayamıyorum büüüüüüüü :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resmen adres çubuğuna tek tek yazarak sayfaya ulaştım :D

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top