22 Ekim 2012

U.S. POLO ASSN Nevresim & Bornoz

Geçen hafta şu yazımda yorgan ve nevresim takımı aldığımdan bahsetmiştim, bir de bornoz. Şımga mağazasından taksitle aldım. Pek taksit seven biri değilim ama parayı da bağlamak istemedim. Nevresimler yorgan hediyeliydi, o yüzden çok cazip geldi. U.S. Polo'dan kıyafet alışverişi yapıyorum devamlı. Ancak ev tekstili ürünlerini daha önce hiç denememiştim. Ama memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle yorgan hafifçecik, üzerimde hiç bir şey yokmuş gibi. Elyaf ama terletmiyor. Çok fazla desen alternatifi vardı ama ben öyle dallı güllü şeyleri pek sevmediğimden bu spor modelleri beğendim. Kırmızı, beyaz ve lacivert kombinini çok severim. İkisini de aynı renklerde ama desenleri değişik.

Tek kişilik nevresim tek kişilik yorgan hediyesiyle birlikte 119,90 TL
Geçen hafta bunu kullandım.

Bu hafta da bunu.

Nevresimleri aldık hesap işlemleri için üst kata çıktığımızda bornozları gördüm, bir de bornoz aldım. Uzun zamandır ihtiyacım vardı, öyle ki bornozum yoktu. İki çeşit vardı, biri dizlerden aşağı inen uzun, bir de dizlerde kısa. Ben kısa olanı seçtim. Omuzlardan tam oturdu gövde ve kolları da tam, ancak popom biraz büyük mü geldi nedir önü öyle üst üste binip tam kapanmıyor. Aman nasılsa tek başımayım biraz frikik versem de zararı yok dedim, değiştirmedim :)

Bornoz 55 TL

Ben hepsini çok beğenerek aldım, severek kullanıyorum. Allah daha iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.
Bunların taksitlerini bitireyim çekmeceli dolap alacağım ihihiih :)

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Güle güle kullan, ilk fotodakine bayıldım, mışıl mışıl uyu tatlı mı tatlı rüyalar görüp mutlu sabahlara uyan ;)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan,güle güle kirlet, güle güle eskit selma

    YanıtlaSil
  3. babaannemin bir lafı vardır "o eskisin sen eskime kızım" diye..Güle gülen kullan tatlım,iyi günlerin olsun:))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top