05 Ekim 2012

Süs Bitkisi misin Sayın Okuyucu?

İzleyiciler listemde olup da dirsek çürüterek yazdığım yazılara bir tanecik bile yorum yapmayan takipçilerim:

23 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Güldürdün yine :)))

    YanıtlaSil
  2. :))))) Sonsuz gülücük:)))))
    Son zamanlarda fena bir mazaretim var benim: Haftaya şehir değişikliği ile birlikte taşınıyoruz:)
    O yüzden hem yorgun hem argınım:))) Bazen bloglara misafir oluyorum ama iki kelime yazacak halim olmuyor, kolum zor kalkıyor yerinden ^-^
    Kocaman sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeyse izin kağıdı getirecekmiş benim kuzum yaaa :) takılıyorum ben, eğleniyorum burada kendi kendime, laf aramızda mala bağladım :)

      Sil
  3. senin iyiniyetine istinaden ben de tamamen iyiniyetle bir şey söylemek isterim.asla polemik yaratmak falan değil derdim,öyle niyeti olan biri olursa da cevap vermem zaten.
    ama bunu yazarken hiç senin de yorum yapmadan listesinde bulunduğun blogları düşündün mü?
    amacın esprili birşey yazmaksa sorun yok ama gerçek bir sitemse bu bence bunu da gözardı etmemelisin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amacım esprili bir şey yazmaktı, yazdım :)

      Sil
    2. onlardan biri de sen olabilir misin meselaa? :)

      Sil
    3. öyleyse sorun yok dediğim gibi.
      evet tabi ki de benim yoksa nereden bilicem değil mi?:)

      Sil
    4. benimki geyiğineydi, ama sen bu durumdan hakkaten şikayetçiysen sen de sitem et :) ehehhe

      Sil
  4. izleyici bu aralar doğduğuna pişman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nolii la orda? gerçi bu aralar ben de aynı bokun lacivertiyim ya neysse.

      Sil
  5. çok hoş olmuş tam isabet :))

    YanıtlaSil
  6. benim bahanem yok direk öküzüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu durumdaaa ıımmhhh ben de tren :D mehehehe

      Sil
  7. Heheh güldüm :)
    Hepimiz de var biraz o durum :D

    YanıtlaSil
  8. sen takip ettiğin blogların kaç tanesine yorum yazıyorsun hanım efendi? önce bunu bi söyle sonra laf çak yorum yapmayanlara. :)

    YanıtlaSil
  9. tam yorum yapmadan geçecektim ki bu yazının üstüne yorum yapmazsam ayıp olur dedim :) yalnız çok sert olduğunu belirtmeden de geçemeyeceğim :D

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top