27 Aralık 2012

Bensu Kaya'lı ilginç rüyam :)

Hayırdır inşallah diyerek başlıyorum söze. Önceki gece rüyamda blogger arkadaşlarımdan Bensu Kaya ile bir  trend yarışmasına katıldım. Göya yarışmaya moda / trend blogu olarak kendisiyle birlikte bir arkadaşı katılacakmış, Bensu da beni seçmiş. Sağolsun tabii rüya bile olsa onore oldum. Rüyamda o koşuşturmaca da fırsat bulup kendisine hiç itiraz edemedim benim burda ne işim var? Kız benim modayla, trendle, podyumla ne işim olur? çıkarın beni burdan! diye. Rüya olduğunu farkettim sanırsam hehehe.  Zate bendeki bu popoyla, bu Allah vergisi irilikle bu iş ancak rüyada olabilir. Yada iks iks larç mankenlik yaparım ben (2009'da bir büyük beden markasının reklam filminde yaptığım gibi). Bilim adamlarının en uzunu 7 saniye sürüyor dedikleri rüya bende kıyafet alışverişi, cat walks provası, kuliste hazırlanmaca, saçtı, makyajdı, birkaç gün sürdü. Gerçek hayatta henüz tanışamadığım Bensucuğumla rüyamda tanışmış oldum, çok da memnun oldum. Ben pek rüya görmeyen biri olarak bu rüyayı kendi adıma "kıçım açıkta kalmış lan" şeklinde yorumladım bile. Bensu içinse önümüzdeki günlerde başarılı işlere imza atacak olarak yorumluyorum ve kendisini o güzel yanaklarından koccaman öpüyorum ve kaçıyorum :)


4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. biryerin açıkta kalmış heheh :) çok güldüm ama ya :)
    blogunu çok begendim bıkmadan usanmadan herbirini okuyorum kaç gündür iş yerinde boş vaktimde :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Supercellma senin Ikea da beğendiğin konsülün fiyatı yarıya inmiş:)
    Sana haber vereyim dedim:)

    YanıtlaSil
  3. İnan şimdi görüyorum ve bayıldımm vala hiç umutsuzluğa kapılma yok kiloyum şöyle böyle patlıcandan bile reçel oluyor senden neler olmazki;) Yüzyüze bir tanışıklığımız olmamasına rağmen çok kendi dilinde komik yazıların oluyor zaten sanada bu yakışıyor. En önemlisi kendinle çok barışıksın . Ayrıca rüyana girmek bir onur ,şereftir hahah :)) Çok mutlu oldumm :)) Bir insan rüyayı bile bu kadar komik bir şekilde anlatabilir .. İnşallah 2 miz içinde ilerki günlerde hayırlı ,güzel işler olur kocaman öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
  4. :))) çok güldüm Hayırlar olsun diyelim;))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top