21 Aralık 2012

Yılbaşı Kartlarım Vol2

Bu sadece bir yılbaşı kartı değil.
Bu, gönderenin içine iyi dileklerini, 
dualarını, 
kahkahalarını, 
özlemlerini, 
konuşmadan birbirini anlayabilmenin rahatlığını,  
uzakta bile olsa yanında hissetmenin verdiği huzuru, 
güvenini,
"iyi ki varsın" larını
"delisin kızım sen!"lerini
gülücüklerini, 
kalplerini, 
çiçeğini, börtü böceğini
en önemlisi de sevgisini koyup gönderdiği bir kart.
Bu, kıskananları çatır çatır çatlatacak bir kart.
Bu, Melis'in Süpperselma'sına gönderdiği dopdolu bir kart.

Kızım sen 2012 yılının bana getirdiği en güzel hediyelerden birisin.
Dilerim ki 2013'te bize en az birbirimiz kadar güzel hediyeler getirsin.
Bissürü kokulu öpücük, sımsıkı sarılmaca, gülücük ve kalp.
İyi ki varsın lan cidden bak!

9 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Oyyyyyyyyy! yerim!! ♥ nutkum tutuldu, yanağım gülmekten ağrıdı :)) Cok sebiyom ben seni! ♥♥
    Asıl sen iyi ki iyi ki varsın!
    Çok fena öperim kiiiiiiiii!! :))) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Noluyo laaaaaaan :) Ya diyom benim önümde yapmayın şöyle şeyler kıskanıyorum diyeeeee :)))

    Şaka bir yana bu blog dünyası gerçekten pek garip, normal hayatında yollarının asla kesişemeyeceği kişilerle birden buluşturuveriyor seni...

    İyi ki birbirinizi bulmuşsunuz da ben de sizleri tanımışım :) (Altın kızlar olabilir miyyiiiiiz :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim her şeyim ortada kızım yok ki gizlim saklım :)

      olabilirük :) yihihuu!

      Sil
  3. Melis'im candır, canımdır:)
    İki can birbirini bulmuş, ne güzel olmuş:)
    İkinizi de seviyorum, öperim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet o bi başka hakkaten.. tıpkı sen gibi :)

      Sil
    2. hepinizi öper, sever, bağrıma basarım :) canlarımın içisiniz hepiniz <3
      Sevgi phötürcüğü oldum ben! :))

      Seni de, Ayşım'ı da, Deniz'i de öperiiiiiiiiiiiiiiimmm!! :))))))))))

      Sil
  4. Hadi hadi iyisi kapmışın ne güzel yılbaşı kartını bezelye :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top