03 Aralık 2012

Ex koca, ex sevgili.


Bu sabah eve giderken, mahkemeden beri görmediğim eski kocamı gördüm. Ayrıldıktan sonra gece gündüz ettiğim dualar kabul olmuş olacak ki aynı mahallede yaşadığımız halde beş buçuk yıl hiç görmedim, taa ki bugüne kadar. Biz tanıştığımızda bizim mahalledeki taksi durağında taksileri vardı. Sonra taksiyi sattılar başka işlere girdiler falan. Şimdi de sanırım durağa şoför olarak girmiş. Neyse ne. Bugün güne hayatımın içine sıçan herifin meymenetsiz suratını görerek başladım. Anlıcağın çok içaçıcı bir başlangıç olmadı. Caddenin köşesini dönüp o dolmuşa bindiğim ana kadar -ki bu on beş saniyeye falan tekabül eder- evliliğim, boşanmam her şey  film şeridi gibi geçti gözümün önünden. Bugün, değmeyecek birinin hayatımı nasıl mahvettiğini bir kez daha hatırladım, derin bir nefes aldım, güçlendim ve tekrar evlenmek düşüncesinden hızla uzaklaştım dolmuşun kapısını kapatırken.  

Sonra günün akışına kaptırdım kendimi ve bir gün daha bitti kendi telaşesinde. Eve geldim. Arada sırada şeytan dürtünce yaptığım bir şeyi yaptım, Facebook'ta eski sevgililerimi aramaya başladım. Daha ilk isimde mideme koca bir yumruk oturdu hönk diye. Geçen sene enteresan bir şekilde tanışıp çıkmaya başladığım ve yine enteresan bir şekilde soğuyup ayrıldığım Gökhan evlenmiş. Facebookta boy boy düğün fotoğrafları. Kız da güzelmiş lan. Off ne güzel damat olmuş yavrum ya! Kıskanmadım dersem kendimi kandırmış ve kuyruklu bir yalan söylemiş olurum. Töbe töbe ama Allah mesud etsin diyesim gelmedi hiç. Yok artık bi de gelseydi! Banane lan! İçim acıdı benim burda!

Pouff! nasıl dertlendim bak durup dururken. Bok vardı dimi kızım Selo? gecenin bu saatinde zıbarıp yatacağına kendine canını sıkacak bir şey buldun. Aptallığına doyma sen. Madem herifi aylar sonra bile takip edecektin ne diye ayrıldın? Yok madem soğudum istemiyorum dedin, ayrıldın ne bokuma hâlâ gözetliyorsun? Farkında mısın birbir evleniyor hepsi ve sen yapayalnızsın. A benim salak kızım! Ne mutlu sana, gününü gün et, tadını çıkar hayatın, dolu dolu yaşa, dinlen, eğlen, iç, sıç, sarhoş ol, canın istiyorsa yemek yap, istemiyorsa yumurta kır ye, ütülerini erteleyebildiğin kadar ertele, temizlik de yapma tozlar, pamucuklar havada uçuşsun, her yer dağınık olsun, aradığını bulama. Düşünsene akşam olup eve gittiğinde dırdır edip kafanı sikecek bir adam yok. Kimsenin osurmasını, uyurken horlamasını çekmek, lavaboya döktüğü kılları, ayakta işerken klozetin kapağına sıçrattığı sidik damlalarını temizlemek, kokan çoraplarını, kül tablasını kısacası arkasını toplamak zorunda değilsin. Lan manyak tadını çıkar bunun. Evlenicen de nolucak? ha nolucak? Boyun bir karış daha mı uzayacak? Sakın! Aman diyeyim! Hem zaten yeterince uzunsun. Boyun 1.76! Haydi şimdi rahatça uyuyabilirsin. Nasıl kıkırdayarak gülümsediğini gördüm. Aferin! İşte bu sensin! Hadi tatlı rüyalar!

17 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Ohh senin yerinde olmak vardı.Ne güzel ye iç gez dolaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yanları çok ama kötü yanları da yok değil :)

      Sil
  2. inşallah karşına seni haketcek değerli bi adam çıkar da yaşadığın kötü anları unutursun bu yazıyı da kaldırırsın burdan..
    tek kişi yaşamakta güzeldir ama hayat iki kişiyle yaşanmalı bence

    YanıtlaSil
  3. YALNIZ YAŞAYABİLENLER ÇOK GÜÇLÜDÜR. ÇÜNKÜ 10 ÇOCUK DA DOĞURSAK DA ELBET BİRGÜN YALNIZ KALACAĞIZ O ZAMAN O TOKAT BİZE ÇOK AĞIR GELECEK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyleyim, güçlüyüm. ama belki de biraz da bu sebep oluyor yalnız olmama. çünkü çoğu erkek kabullenemiyor bu gerçeği.

      Sil
  4. şu son paragrafı çıktı olarak alıp yatağımın başına asmak istiyorum ki her sabah gözümü açtığımda ilk bu satırları göreyim..

    YanıtlaSil
  5. :) ben de kıkırdadım valla. kızlar hem böle derler hem de evlenmek isterler. saçma ya. aynen bekarlık raat.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben evde kaldım diye yakınarak ironi yapıyorum kendimce. evlenmek mi aman almiyim, sadece birlikte uyuyabileceğim, özleyebileceğim biri olsun istiyorum hepsiciği bu!

      Sil
  6. cnm, en kötü şey geçmişe dönmek. yaşadıklarını hatırlayıp tekrar yaşamak. en güzeliyse hep geleceğe bakmak.
    hep geleceğe bak tatlım. sakın arkana bakma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkama bakıyor olsaydım şu an bu durumda olmazdım, çok şükür atlattım ben o günleri :)

      Sil
  7. ah ulan supercellma şeytan gibi dürttün beni bak gittim bende faceden aradım birkaç kişiyi 2si evlenmiş biri de üniversiteyi bitirdiğim yere gitmiş Eskişehir'de okuyo şimdi, ben gittim o gelmiş :)) Bak beni de kendi psikolojine soktun şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel sarılalım birlikte efkarlanalım nerocum :)

      Sil
  8. Son paragrafı okuyunca bi an soğudum evlilikten :D haziranda evleniyorum, her evlilik bokum gbi olmaz ama dimi yaaa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlilik güzel bişey, ama zor. çok mutlu evlilikler de görüyorum ben çevremde, dilerim seninki de onlardan olur, benimki bokun bokuydu :D sonuç mahkeme koridorları :D

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top