10 Aralık 2012

Çok Sevilecek Erkek Kişisine Notlar Vol2

Hey sen!
Çok sevilecek erkek kişisi!
Hayatıma girmek için kaz ayaklarımın çıkmasını bekliyor falan olmalısın.
Oğlum bak yirmisekizimdeyim ve her ay maaşımın büyük bir bölümünü antieycink kremlerine yatırıp kırışmamak için bildiğin direniyorum yani.
He gelince suratına bi güzel tükürüp "lanet olası herif senelerdir neredesin sen!" deyip trip atıcam o zaten cepte.
Ama er ya da geç -ki en kısa sürede olması tercih sebebidir- hayatıma girdiğinde senden bir ricam var. 
olur mu?
Çünkü sen hiç sevilmemiş biri tarafından çok sevileceksin, bil.

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. :-)) senin bu içtenliğini seviyorum,karşına da öyle içten biri çıksın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükücüm iyki varsın lan :) sanırım benim de kendimde en çok sevdiğim yönüm bu :) amin amin amin!

      Sil
  2. Harika yazmışsın canimcim :)

    YanıtlaSil
  3. söylemeden kendiliğinden anlamasından geçtim, açık açık söylediğinde bile anlamıyor bazıları. ya da inadına yapıyor. sen çok sev dedikçe az seviyor, hissettirmiyor, göstermiyor sevgisini. uyuz, pislik, gıcık, eşşek sıpaları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee en canlı örneği Zafer işte... eri, öl, bit umrunda değil... böyle şansın içine sıçam ben. sonra selma niye küfrediyor, oturup şiir mi yazayım amk?

      Sil
  4. vaaay süpeeeeer!!! tez zamanda inşallah senin o güzel yüreğine göre birini çıkaracak rabbim karşına emin ol,aşktan yana mağdur olanlar eninde sonunda hakkettiği kişi ile yollarını birleştiriyor hemde çoook mutlu olarak emin olabilirsin tecrübe konuşuyor:)aradığım işte sensin diyeceksin,sabreden derviş muradına mutlu sonla ermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beklemekten yoruldum, o gelmemekten yorulmadı, inşallah dediğin gibi olur benim hikayem de mutlu sona kavuşur. yoksa kafanızı şişirmeye devam edeceğim bu yazılarla :)

      Sil
  5. O’ nu bekleme,

    Kural tanımadan,

    Zamansız atar yürek;

    Hayallerine aldırmadan,

    Zamansız duracağı gibi bir gün!

    YanıtlaSil
  6. Umarim yakin zamanda aradigini bulur ve mutluluktan havalara ucarsin ama bazen ne istedigine dikkat etmek gerekhayata..1,5 yil kadar once bende elimde ideal erkek modelinde olmazsa olmazlardan olusan bir liste ile onun hayatima girmesini bekliyordum..
    Kisa bir sure sonra tanisip harika bir iliski yasamaya basladik, hala da beraberiz. Ama bu genel anlamda erkeklerin okuz hatta odun olduklari gercegini degistirmiyor:))
    Bence bu gunlerin tadini doyasiya cikart cunku ilerde cok sevecegin adami buldugunda soyle dertlerin olacak:
    Neden hala aramadi??
    Yilbasinda ona ne alsam??
    O bana ne alacak??
    Ay bu ne boktan hediye:)
    Su an ne yapiyor?
    Telefonu neden kapali?
    O kiz da kim?
    Yaziyormu lan bu benim sevgilime?
    Beni ne kadar cok seviyor??
    Yoksa yeteri kadar sevmiyor mu??
    Ne zaman tek tasla 2 kus vurucak, vs, vs:)
    Bol sans...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top