24 Aralık 2012

Yılbaşı Kartlarım Vol1

Büyük sürprizlerin insanı Fıstıklı Tombi
Daha önce gönderdiği bi koli dolusu hediyeyle mutluluktan havalara uçmak mecazını gerçeğe dönüştürmüştüm
Eşgalinin belirlenmesi, an meselesi olan enselenmesi tehlikesi nedeniyle blogunu kapatıp gitse de unutmamış beni oyoy
Yılbaşı kartını benim için dilenebilecek en gözel şeyleri dileyerek doldurmuş.
Bi fiki fiki en önemli şeylerin başında gelir çünkü hayatın :)
Aynısının daha fazlası senin olsun canım benim!
o gözel yanaklarından muahhh diyerekten öperim!!

PS. Bu kartı zaten Günün Fotosu / Mutluluk için yayınlamıştım ama yine de özel bir teşekkür yazısı yazmak istedim.

0 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

Yorum Gönder

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top