23 Aralık 2012

Yılbaşı Çekilişimin Sonucu

Selam çekiliş sonucunu sabırsızlıkla bekleyen okuyucu!

Lafı hiç uzatmadan olaya giriyorum hemen. 
Yılbaşı çekilişime toplamda 126 kişi katıldı. 
(124'ü blog izleyicisi - 2'si google-twitter hesabı olmayan Facebook'tan yorum bırakarak katılan takipçiler.)

Çekiliş listemi excel tablosu yapmıştım ama şirketteki pc'mde unutmuşum :(
Doğru mu diye 4 kez tek tek saydım yorumları :P

Çekilişimin kazananı 78 numaralı yorumuyla:


"Nermin Özata" 

oldu. Kuzum tebrikler! supercellma'nın büyük ikramiyesi sana çıktı :D
Mail gelen kutunu bırgalayıp bana geri dönmeni bekliyorum.





Katılan herkese ayrı ayrı kocaman teşekkürler. 
Kazanamayanlar üzülmesin,
Ocak'ta iyi bir zam bekliyorum bunu da sizlere minik hediyeler vererek kutlayabilirim ehehe :)
Hem belki bi sonraki çekilişimin kazananı siz olursunuz. Kim bilir?
Hepinize iyi yıllar şimdiden!!

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Kazananı tebrik ediyorum:) Birazcık kıskanmış olabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Yaaaaaaaaaaaaaaaa :( Hani bana çıkacaktıııı??? Neyse Melis'e de çıkmamış oh :D

    YanıtlaSil
  3. şans bir dahakine güler inşallah :) umut dünyası diyelim :)

    YanıtlaSil
  4. nihahahahah ben kazandım kiiiii oleyyy :))) Teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler Nermiiin! Süperciğim teşekkürler senin varlığın hediye bize:)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler nermin gozum kalmisti:-) kismet diger cekilislere artik:-)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top