10 Aralık 2012

Sorumsuz Bloggerlara Çemkiri

Bir de çekiliş düzenleyip bildirdiği tarihte çekilişini yapmayan, mail atıp sorduğumuzda cevap vermeyen arkadaşlar var.
Hayır yani çekiliş yapıyorsan vaktinde açıkla arkadaş, açıklamayacaksan da yapma!
Kafanıza ahan da böyle patlatasım var! :)

24 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Yanıtlar
    1. Smilenacım seni çook özlemiştim hoşgeldin iyi ki geldin bırakma bizi bi dahaa çok öptümmm :)

      Sil
  2. hiç gülceğim yokken güldürüyorsun daha önce neden keşfetmemişim ki bloğunu anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç kalmış sayılmazsın yakaladığın yerden devam ;)

      Sil
  3. O da bir şey mi, ben ağustos ayında kalemin secdesi blogundan kitap kazandım. Akabinde adresimi gönderdim, bir süre cevap da kargo da gelmedi. Sonra askere gideceğini ama gitmeden kitabı göndereceğini belirttiği bir mail attı. Ama kitap falan gelmedi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh kıyamam ben sana :) gel tezkere diyelim mi Ayşımım belki askerliği bitirip gelince gönderir :) ahaha :)

      Sil
    2. Bugün hem mesaj hem mail aldım blogun sahibinden. Yeni adresimi istedi, kitabı göndermek için.
      Sözümü geri aldım şimdi:))

      Sil
  4. Bu zamana kadar o şekilde problem olan 3-4 çekiliş var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar oldu mu kız :) abowwww! skandalll sevgılımm :D

      Sil
  5. Hahaha yerim ben bu kızı :))

    YanıtlaSil
  6. :)
    Çekiliş değilde karşılıklı hediyeleşmede aldığı pakete karşılık paket göndermeyenlere ne demeli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlara İsmayil Yeka'dan "Allah belanı versin" i armağan ettim tüm mağdurlar için :)

      Sil
  7. Birde kazandığını söyleyip 1 aydır yollamayanlar var bebeğimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beterin beteri vardır dedikleri bu olsa gerek :P

      Sil
  8. Demek ki neymiiiş.... her çekilişe katılmayacakmışsııın :))
    O videodaki kıza bittim yaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oradan nasıl görünüyor bilmem ama her çekilişe katılmıyorum, hem bu benle değil blogun sahibiyle alakalı bir sorun :)

      kız çok tatlı hakkaten, ben de kızınca böyle kızıyorum kendime benzettim :)

      Sil
  9. hah haaaa öleleri de varmış.
    :))))

    dün duyurdum senin çekilişini.
    :)

    YanıtlaSil
  10. http://gunlukyasamim.blogspot.com/2012/12/ilk-cekilisimmm.html
    Selmacim :-) cekilisime katilmak istersen

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlısın yaaa! Aslında ilk defa yorum yaptığım bloggerla ra siz diye hitap ederim ama seni kendime yakın hissettim, içimde bir sevgi patlaması oldu sen dedim. Eğer hoşuna gitmediyse siz diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  12. Yavrum servis şoförüyle kapıştığım şu mübarek günde sırf o pislik sıfatı görmeyeyim diye mesaiye kalan ben, bloğunda okumadığım yazılara bir gömüleyim dedim. Şey acaba bide bloğuna fotoları nasıl eklediğini açıklayan bir yazı yazsan, mesela bizde blogspot engelli diye yazıları okuyorum fotoları göremiyorum ama sendeki fotolar görünüyor, dedim çok bilmiş selo kişisi yine bi işler karıştırmış yapılamayanı yapmış belkim benle de paylaşırsın sırrını he??

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top