06 Aralık 2012

Mudo Banyo Takımı & Makyaj Çantası

Dün akşam Mükü'yle As merkez'e hambörgır yedikten sonra outlet çarşıyı da şöyle bir dolaştık. Ev dekorasyona iyice sarmış biri olarak doğru Mudo Outlet'e girdim. Benden söylemesi süper ürünler ve süper indirimler var. Uzun zamandır banyoma  bir takım almak istiyordum, indirim sayesinde 10TL gibi bir rakama bu neon yeşil şeffaf banyo takımı benim oldu. Bir de 28 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç makyaj çantası almadım ben. Ya bir kozmetik alışverişinde ürünle hediye gelir, ya da eczaneden dermokozmetik ürünlerimi alırken promosyon mini çanta verirler ben tutar makyaj çantası yaparım falan.

Kıydım paraya aldım bu puantiyeli makyaj çantasını da. Yine ufak tefek de olsa bir şeyler almanın o parayı illa harcamanın verdiği mutlulukla sırıtık sırıtık tuttum evin yolunu. Yılbaşı yaklaşırken her yer ışıl ışıl, her yerde indirimler var ve mağazalarda yılbaşı temalı ürünler yerini almış. Kış mevsimini sevmediğim halde Aralık ayını bu yüzden çok seviyorum.

Web sitesinden incelemek ya da almak isterseniz buyrun




Dekoratif mini daktiloları çok beğendim. Ama evim tıklım tıklım dekoratif eşya olduğu için almadım. Bu adam biblolarına da bittim. Alıp "evimin erkeği" diye baş köşeye koyasım gelmedi değil hani ehehehe.
Bu alışveriş faslı bu kadarla kalmaz tabii biri beni durdursunn plizzz :)

4 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Makyaj çantan cok guzel. İyi günlerde kullan bebisim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bebişş :) puantiye delisiyim çok sevdim ben de :)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım... Banyo takımı da bu iyi dileklere dahil tabe...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top