10 Aralık 2012

Yuva olma çabaları

Yavaş yavaş geri dönmeye başladım buralara, tehlikenin farkında mısınız? :)

Enee dün bir baktım ki aylar olmuş evde tek başına yazmadığım, hemen açtım ekranı başladım şu an okuduğunuz satırları şey ettirmeye. Taşınmayı kafaya koyup ev arayışına girince internette gördüğüm fotoğraflardan sonra yok lan ben bu evde yaşayamam, köpek bağlasan durmaz burda demiştim. Zor oldu ama başardım, ev bir buçuk yılda baya bir düzene girdi, en azından eve benzedi.

Mutfağım dolap özürlü, mevcut dolaplar Allah'a emanet, ev sahibi de eve kuruş masraf yapmaya yanaşmıyor. Sanki taşınırken söküp dolapları da götürücem hey Allam ya. Ben de başımın çaresine bakıp mevcut halini güzel hale getirmeye çalıştım kendimce. Dolaplar geçen yılki badanada yağlı boyayla beyaza boyanınca daha kullanılabilir hale geldi. Daire kapısından girişte karşımıza çıkan ve ne kadar derli toplu olsa da dağınık görünen mutfak tezgahına örtü diktirme fikriyle başladık olaya. Sonra bardak rafına, masaya, buzdolabına derken kendi çapında bir mutfak takımım oldu.


Evde Tek Başına 2 yazımda tezgah örtüsü, masa örtüsü falan diktirmek istediğimi yazmıştım, blog dünyasının marifetli isimlerinden Elif'in Elizi yetişti imdadıma ve bana bu cicileri dikmeye gönüllü oldu. Kumaşları Savaş Manifatura'dan çok beğenerek aldım. Dikilince daha da bir güzel oldular.

Bardak rafının örtüsü, iki kenarından çivi çakıp lastik geçirdim, perde gibi kullanıyorum. Üzerini örtme yönteminin kullanımı zordu. Elif böyle bir öneride bulundu. Süper de oldu hani. Raf örtüsünü puantiyeli tercih ettik, ucuna ekru dantel dikildi. 
Ortası fiyonklu tezgah örtüm, uçları fiyonklu masa örtüm gazete baskılı kumaştan.
Mutfağımda aspiratör olmadığı için havalandırma olarak balkon kapısını kullanıyorum. Bu da set üstü ocağın devamlı tozlanmasına sebep oluyor. Ona da örtü diktirdim, kullanmadığım zamanlarda temiz dursun diye.
Ve mutfağımın renklenmesine sebep tezgah örtüsünün büyükçe görüntüsü, her şey senle başladı :)
İşte mutfağımın yeni hali... Eskisine göre daha derli toplu, daha sevimli.

BEFORE

AFTER


Mutfak sandalyelerime de alttan lastikli yanları püsküllü minder dikildi. Ancak sandalyenin dayanma yerindeki demirleri hesaba katamamışız. Minderler şimdi tamir edilmek için kenarda bir gönüllü bekliyor. Önümüzdeki günlerde takım eskimeden onlar da yetişip yerlerini alacaklar inşallah. :)

P.S. Akşamdan kalma yazı. Hem de Cuma akşamından.


19 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Vayyy son hali baya güzel olmuş valla iyi iş çıkarmışssınız afferrrrrin benden! :) Kahveye ne zaman geliyorum???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh sağol kuzucan :) anlaşılan dönmüşün kutsal topraklara :) her zaman gel bebem davet mi bekliyon len :)

      Sil
  2. ÇOK HOŞ OLMUŞ CANIM, ASLINDA ESKİ HALİNİN FOTOSUNU DA KOYSAYDIN BU YAZINA DAHA GÜZEL ANLAŞILIRDI FARK, BİR DEFASINDA MUTFAĞININ ESKİ HALİNİ PAYLAŞMIŞTIN HATIRLIYORUM. ELİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hilalcim, çok iyi fikir hemen ekledim eski halini de :) Teşekkürler önerin için :) öpüyorum

      Sil
  3. cici olmuş cnm. benim de küçük bir mutfağım var. tezgah altında dolap yok. mutfak yaptıramadım henüz :(

    YanıtlaSil
  4. before ve after arasında dağlar kadar fark var süpper olmuş canım iç açıyor kırmızı ve puantiyeye bayılırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bebiş :) aynen ben de puantiyenin hastasıyız :)

      Sil
  5. Harika olmuş,örtü bu kadar mı değiştirir bir mutfağı,çok beğendim çokk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe teşekkürler canımcım :) di mi ya benim de içim açılıyor artık mutfağa girdikçe, küçük dokunuşlar büyük güzellikler çıkarabiliyor ortaya :)

      Sil
  6. Çok şeker olmuş çok..

    YanıtlaSil
  7. Şu gazete baskılı kumaşlar benim de hoşuma gidiyor,ben de alayım biraz ama burdakilere sordum nerdeyse annemin nikahını isteyeceklerdi,düşün ; vazgeçtim ben de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen ve istiyorsan ben alıp sana kargolayabilirim Şükü :)

      Sil
  8. Çok sevimli olmuş mutfağın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bebek! kahveye de beklerim :)

      Sil
    2. Sekerim harika olmusngule gule kullan canim savas manifatura nerde giiii bende istiyoruuuuuum bu kumaslardaaaan cok cicileeeer tarif et bakam hemencik:-muck:-)

      Sil
  9. ANNEME SORDUM CANIM ALIŞVERİŞ YAPIYORMUŞ ORADAN SANIRIM AYNI SAVAŞ MANİFATIRADIR HERALDE DEMİ KAPALI ÇARŞININ O TARAFTA DEDİ GÖTÜRÜCEK BENİ PŞŞŞT CVB BEKLİYORUUUUM KUZUUUM:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Çok güzel olmuş öncelikler elinize sağlık benim kaynanamın tezganın altı böyle ben raf yaptıramıyorum evi eski masraf yapmıyor eşim böyle perde gibi bişi düşündüm bende ama korniş ile yapmadınız onu sanırım lastikte zamanla esner heralde nasıl yaptınız acaba anlatırmısınız?

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top