20 Aralık 2012

Eneee lapa lapa kar yağiyo ki!


Lapa lapa karlı bi Bursa sabahından günaydın Bilog

Karın geleceği dünden belliydi. Hava dün akşamüstünden geceye doğru iyice ayaza bağlamıştı zaten. Nitekim bugün bembeyaz bi güne uyandık Yeşil Bursa olarak. Bendeniz Altıparmak - Stadyum meydanında tam yarım saattir servis bekliyorum. Atkı, bere, eldiven ne bulursam taktım ama yine de kardan kadın olmaktan kurtulamadım. Ayrıca da kar yağıyor ama hava hiç yumuşamamış. Parmak uçlarım, burnum ve kıçım don yaptı. Umarım servis bi an önce gelir de sonum kibritçi kıza benzemez, donarak ölmem. Şu an tek hayalim şirkete gidince kalorifer peteğine abanmak. Allah soğukta çalışanlara, dışarıda kalanlara, kediciklere, köpeciklere yardım etsin. Heh servis geldi. Yaşasın Supercellmanız donmaktan kurtuldu! :)

Bu e-posta Samsung Mobil cihaz ile gönderilmiştir.

10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. dikkat et üşütme cnm. ne bulursan giy. bizde de yağıyor ama çok az.
    havalar çok soğudu. Allah dışarda kalanların yardımcısı olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zate zayıf biri değilim bi de bu üstüste giyinmelerim yüzünden robocop gibi oldum ehehhe :)

      Sil
  2. Hani kar soğuğu alırdı öyle derlerdi yalanmış o :( donuyoruz ya ama sabah kar yağdığını görünce sevindim bembeyaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıllardır kandırıyolarmış bizi yavrım ya :) kar güzel de böle soğuk giderse buz yapar işte o zaman boku yirik :)

      Sil
  3. canımmmmm ozledım blogunu bak sansa geldım goruyormusun :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin kuzum :) ossun arada özlemek de iyidir :) ama sen yine de bırakıp gitme :P

      Sil
  4. canım ya evet buralar da çok soğuk :))
    kar tuttu :))
    dikkat kendine hasta olma...
    ama sen zaten robocop gibi dolaşıyormuşsun :))
    sana birşey olmaz :))

    güzellik banada beklerim :)
    hiç gelmiyorsun :))

    YanıtlaSil
  5. Bursa ve kar...Soğuk ama güzel olurdu..5 yılım orada geçti,özledim...

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top