21 Aralık 2012

Yaralı parmağa işemek


Sanki seçimde oy kullanmışım da tırnağıma mürekkep damlatmışlar gibi duruyor de mi! Hee tabi tabi emin olun öyle. Gelin de o ilk geceki zonklamayı, sızlamayı bana sorun siz! İlk gün tırnağın sadece orta tarafı kararmıştı, kök kısmında bir şey yoktu. Doktor ödem atıcı, morarma giderici Ematonil diye bi merhem ve ağrı kesici olarak Dicloflam hap verdi. Ben her gün bi ümit sürdüm merhemi, içtim hapı ama bi işe yarayaydı iyiydi. Doktor düşmez bu, tırnak, uzadıkça atar kendini yavaş yavaş demişti ki ertesi gün bir uyandım tırnağımın kökü de kapkara. Ooo yeeeaa! Oldu mu şimdi oldu mu yar! Bir sonraki gün ehliyet sınavının olduğunu düşünerek Allahtan sol elimi sıkıştırdım, sağ elim olsaydı ne bok yerdim diye şükretmiştim halime. Taa ki wc ye gidip bi güzel sıçana kadar. Enee n'olcak şimdi? Donu çekip boklu boklu çıkamıcağıma göre "Allam sen beni affet" deyip sağ eli devreye soktum. Sonrası lavaboda onbeş dakika kadar sağ elimi yine sağ elimin parmaklarıyla kendi kendine yıkama çabası. Allahtan şirkette kombi çalışıyor, zira çalışmıyor olsaydı sular o kadar soğuk ki sağ eli de donma sebebiyle kaybedebilirdim. Eğer tuvalet adabınız varsa, öyle şartı şurtu önemseyen biriyseniz sol elinizin yaralanması harbiden çin işkencesi. Çin demişken Çinli bilim insanları idrardan beyin hücresi geliştirecek kök hücre elde etmişler. N'olursa olsun ben yine de yaralı parmağa işemem arkadaş!

16 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Kıyamam laan ooofff ne acımıştır :(

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun,
    Benim yıllar önce ünv.de ayak parmağımın tırnağı feci olmuştu. Dr. çekmemişti de dayanamayıp kendim çekmiştim oyyy ne acıydı o.. bendeki de manyak cesareti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni bayıltsınlar öle çeksinler mümkünse :)

      Sil
  3. cnm ya, kimbilir ne kadar acımıştır. bende de tırnak batıyo arada. yani acayip bi acı tarifsiz. geçmiş olsun tekrardan.

    YanıtlaSil
  4. canım geçmiş olsun...
    tırnak çok hassastır :((

    YanıtlaSil
  5. Çoook geçmiş olsun kuzum:(

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım.çok kötü oluyo biliyorum ben acısını of off offf :(

    YanıtlaSil
  7. Cok gecmis olsun Selmacim. Güldüm ama su tuvalet davasina. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa ki bi ucundan muziplik yapıyorum dimi ehehe :P

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top