10 Eylül 2012

Bi Saniyenizi Alabilir miyim Sayın Okuyucu?

Yardım etmeyi, faydalı olmayı, katkıda bulunmayı, insanların dertlerine derman olmayı kendine misyon edinmiş ve bu yüzden Super ünvanını almış Supercellmadan Selamlar Blogcum

Öncelikle uyandırayım bu yazı tamamen blog yazan arkadaşları ilgilendiren bir yazıdır. Ama yok illa ki okumak isterseniz buyrun okuyun. Okumak beleş, para almıyoruz.

Bizim Bloglar Mahallesi'ne üye olanlar bilir, olmayanlar için bildiriyorum geçtiğimiz günlerde Bizim Bloglar Mahallesi blogunda Blogum SESlendi Kampanyası'na yapmış olduğum ses kayıtlarım ve ses kaydı yapmak isteyen bloglara yol göstermek adına hazırladığım bu örnek posttan sonra sevgili Muhtarımız Dayatılanla Yaşayan beni muhtarlık ekibine davet etti ve ben de gönüllü muhtarlık görevlisi oldum.

Muhtarlık blogunun bazı modülleri teknik altyapısını henüz tamamlayamamış durumda. Elbette emek ve zaman gerektiren işler olduğu için mevcut durumda bir takım eksiklikleri mevcut. Ama başta muhtar ve ekip olarak biz elbirliğiyle sorunsuz çalışan bir sistem oluşturmak, birlik olabilmek için çalışıyoruz.

Siz de Bizim Bloglar Mahallesi tarafından blogunuzun ziyaret edilip blogunuzun tanıtılmasını nasıl mı ahan da böyle, çekiliş haberlerinizin, özel günlerinizin, duyurularınızın binlerce bloga duyurulmasını, blog trafiğinizin ve dolayısıyla da izleyicilerinizin artmasını istiyorsanız ve oha yani hâlâ üye olmadıysanız hemen Bloglar Listesi'ne üye olup bu hizmetlerin hepsinden yararlanabilirsiniz. Gönül rahatlığıyla üye olabilirsiniz efenim TC Kimlik Numaranızı, doğum yerinizi ve tarihinizi, annenizin kızlık soyadının bir ve ikinci harfini falan sormuyoruz, Kredi Kartları gibi üyelik ücreti de istemiyoruz. Çekiliş yok, kura yok. Girip formu dolduran blog yazarı her insan evladı üye olabilir.

Efenim sizin desteğinizle sizin için çalışıyoruz. Siyasiler gibi konuştum lan mehehehe :)

Tamam ciddileşelim.

Bizim Bloglar Mahallesi'ni incelemek, neler yapıyoruz görmek için buraya

Yukarıda onca boğaz patlatmama rağmen hâlâ yaw arkadaş ben buraya niye olayım ki? diyenler varsa Allah sizi bildiği gibi yapsın! buraya tıklayıp görüyorsunuz kuru fasulyenin faydalarını :)

Bloglar Listesi'ne üye olma için buraya tıklıyorsunuz. Bloglar Listesi'ne üye olduğunuzda otomatik olarak muhtarlık sistemine de kaydolmuş olursunuz. Ama bu BBM (Bizim Bloglar Mahallesi) ne yapıyor? ne yazıyor? ne çiziyor? bunları takip edebilmek için tabisi de BBM blogunun izleyicisi olmanız gerekiyor.

Herhangi bir konuda bilgi almak, kampanyalara katılmak, duyurular ve ilanlar için buradan muhtarlık ekibinin destek masasındaki iletişim maillerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Muhtarlık görevlilerine direk olarak ulaşmak isterseniz de buyrunuz mail adreslerimiz.

Başka bi arzunuz?

7 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ben de sizin mahalledeyim artık:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. anammm..ben de üyeliği hallettim galiba..sadece görsellerin nereye gönderileceğini bulamadım..sana atayım mı Selma'cım..ee muhtar olmak kolay değil..her türlü eksiği sana söyliycez artıkın..:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrum yanlış anlaşılma olmasın ya ben muhtar değilim ben ihtiyar heyetiyim ehehehe :)

      Muhtarımız Dayatılanla Yaşayan'dır. Kendisine muhtarbizimmahalle@gmail.com'dan ulaşabilirsin :)

      Sil
  3. ben de seslendireceğim inşallah.Ama elimdeki bir kitabın seslendirmeesini bitirdikten sonra:-))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top