28 Eylül 2012

İş Hayatında Ben

Önemli bir işin ortasındayken iş arkadaşlarımdan biri elinde bi tomar evrakla "şunu bi tarayabilir misin yaeee" diye geldiğinde;
Şayet İnsan Kaynakları maaş ödemesi için taranacak evrak getiriyorsa:
Önemli bir işin ortasındayken telefonum çaldığında 
açmadan önce: Yeterrrr çalmaaa artııııkkkk
açtıktan sonra: 
- Buyrun Müdür Bey.... :D
İş arkadaşımla geyik yaparken maili yanlışlıkla patrona gönderdiğimde
Arkadaşlarla iş arasında kaynatırken birden genel müdür geçtiğinde
Maaş ve avans günleri ben
Maaşların dağıtıldığını duyunca ben
Bizim şirkette bazı kızları kısaca özetlersek
İki kişiyi üçüncü bir kişi hakkında konuşurken yakaladığımda
Öğle yemeğinde en sevdiğimiz yemekler olduğunda
Öğle yemeğinde kuru fasulye+nohut ve türevi yemekler olduğunda
Biz bugün çıkıp dışarıda yiyebilir miyiz diye müdürden izin almaya gittiğimizde:
Performans görüşmelerinde sevimli biri olmaya çalışırken ben
Sevmediğim bir iş arkadaşımla tartışmaya girdiğimde sussun diye yaptığım:
He hee haklısınn canım:
Aylak aylak dolaşırken patrona yakalanmamak için: 
Cuma akşamı saat 18:00 olduğunda ekipçe biz:

19 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. hahahaaaaaa :))))
    koptuummmmmmmm :)))
    süpersoniğim nasıl da bulursun bunları yaaaa :)))
    öptüm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopmuşsan bu post amacına ulaşmış demektir :)
      Benim kafam da böle şeylere çalışıyo be Şebo :)
      öperim

      Sil
  2. mmm kuru fasulye +pilav bayılırım. hele nohut olsa daha da güzel.. :)) nasıl sevmezsin
    ya sizin öğle tatili yok mu kardeşim? izin almak ta neyin nesi?
    çok güldüm ya.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde hepsini seviyorum da bizim catering firmasının yaptıklarını sevmiyorum, geçerli nedenlerim var inan bana :)

      Bizim öğle tatili 40 dk kardeş :) Dışarı çıkıp dönmek içinse min. 1 saate ihtiyacımız var, o bakımdan ;)

      Sil
    2. amma acımasızlarmış yahuu senin patronlar. öğle tatili 40 dk olurmu ya. en az 1 saat olur bu.

      Sil
  3. Bence böyle postları nasıl yaptığını anlatan bir post da yapma zamanın gelmiş :)

    Yapmadın daha önceden dimi ben kaçırmış olamam!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj alındı :)
      Yok yok kaçırdığın bişey yok :)

      Sil
  4. yaa çok süper olmuş :) Denizin yıldızı haklı bize de anlat lütfennn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) Ya özel bir yolu yok ki bu postları hazırlamanın, sadece internetten konunuza uygun .gif uzantılı resimler bulmanız gerekiyor, hepsi bu :)

      Sil
  5. hhahaha valla ofiste kahkahayı patlattım :D süpersin :) bize de anlat nerden buluyosun bunları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahayy :) ben de hem yaptım hem güldüm, iş arkadaşlarım manyak mı lan bu kız demişlerdir kesin :)
      Tumblr'a üye ol orası böyle resimler cenneti bebem :)

      Sil
  6. Yine eğlenceli bir post olmuş :)

    Mail olayına gelince, eğer Gmail kullanıyor isen gönderilen mail i "undo" yapma seçeneği var aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe sağol tatlım :)
      Yok kız pop3 mail kullanıyoruz, bi kere Send'e bastın mı bi daha geri dönüşü yok :)
      Ama gmail için o seçenek aklımda bulunsun belkilim lazım olur :) Thanx mucx

      Sil
  7. cok guldum yaaa arkadaşlarımada gönderdim harikasınız

    YanıtlaSil
  8. Heheh süper olmuş bu post :) Çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  9. valla güzelim anlatmışsın iyi hoş da o fotoğrafları denk getirebilip cümlelere cuk oturtup mizah gücüne sahip olmak da bir yetenek.Ben de güle güle bir hal oldum şimdi:-)))

    YanıtlaSil
  10. süper ya,çok eğlendim..

    YanıtlaSil
  11. tşkler Selmacım, çok zor gibi bu hareketli resim işi, denicez bizde :) ama seninkiler süper :)

    YanıtlaSil
  12. Allah ne muradın varsa versin. Sabah sabah ne iyi geldi :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top