11 Eylül 2012

Bugün ne giydim? Postu

Günce blogu olmaktan vazgeçip trend-moda-stil blogu olmaya karar veren Supercellmadan Selamlar Blog

Düşündüm taşındım. Benim trend-moda-stil bloglarından ne eksiğim var dedim. Boy desen boy, pos desen pos. Bu pos da ne demekse. Neyse çok zevkli ve iddialı değilim ama ossun. Kimse anasının karnından ikoncan olarak, İvana Sert olarak doğmuyor değil mi? Dedim ki ben de üniversite mezunuyum, ben de Nişantaş çocuğuyum, pek tabi ben de kombin yaratabilir bugün ne giydim postu yapabilirim. Vee yaptım. Bakalım bugün ne giymişim... :)


Mekan: Baba Evim
Pijama Takımım: LC Waikiki (29,90 TL)
Saatim: Gözükmüyor ama kolumda valla (Belonni)
Ojelerim: Golden Rose Paris 79 Numara (Serinusmus sağolsun)

Flashsız dandik cep telefonu kameram yüzünden belli belirsiz pijamalarımı net görebilmeniz için size kolaylık :)
Waikikinin internet sitesinden arakladım.

Söyleyin bakalım sizınla mıyım? Değıl mıyım? :))))))))

22 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. hemde en büyüğünden biii 10 puanto verdim çünkü aynı picamadan bende de var kiihkih .D

    YanıtlaSil
  2. Bizımlasııınnnn:)) bayıldım takıma hemen gidip alıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. fazlan var eksiğin yok şekerim yola devam takipteyim

    YanıtlaSil
  4. haha bayıldım :))) 79'u da pek sevdim heheheheh :)

    YanıtlaSil
  5. :))) Ben de aynısından alcam bana ne bana ne :D

    YanıtlaSil
  6. Böhüüüüü bulamadım internet sitesinde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp ettin yavrım :) http://www.lcwaikiki.com/model.aspx?modelId=1828462&optionId=374094

      Sil
    2. Bu ürün stoklarımızda kalmamıştır.

      Bilerek yaptın dimi? :D

      Sil
  7. pijaman pek sevimliymiş supercellmacım.Günün her saatinde şıklık denir buna şimdi değil mi:-))

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle picama partisi yapmalıyız kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darla arkadaşımla aynı fikirdeyim örtmenim :)

      Sil
  9. bizimlasın tabiki:)) boy-pos-endam yerinde, pijama da güzel daha ne olsun:)
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  10. moda bloglarıyla fena dalga geçmişsin :P pijamaya bayıldımm bende istiyorum ondan, benimlesin :P:P

    YanıtlaSil
  11. Süperr cici olmuşsun:) Yastık savaşına geliyoruz^-^

    YanıtlaSil
  12. Ne güzelmiş o pijama öyle!

    YanıtlaSil
  13. Çook şirin olmuşsun,bizımlasın diyoruum :)

    YanıtlaSil
  14. Olloooom yorobbüümmmm ! Kocaman öperim dudağımı büzdüre büzdüree! Hatta aynı büzük dudakla da severim seni Oyyy!!! Çok tatlı olmuşun len. Elbette bizımlasın Silmaa :))

    YanıtlaSil
  15. İtiraf ediyorum ki yayınlanmasının 1. saatinde en çok yorumu alan postum bu oldu. Arada yapayım bari ben bunlardan :) Tek tek yazamadım hepinize teşekkürler, öptüm!

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top