18 Eylül 2012

Ayrılık Vakti Sevgili Facebook

Vakit, Feysbuktan siktir olup gitme vaktidir. Allam, sen beni kim napıyormuş diye merak edip geri dönmek zorunda bırakma. Amin.

Artık eşi dostu, kendini bilmez tipleri geçtim sevdiğim arkadaşlarım bile başlayınca haddini aşarak yorum yapmaya çok geziyorsun bilmem ne mır mır mır diye yeteerrr! dedim. Hayat böyle işte birileri gezer, birileri de konuşur. Sizden çok olduğuna göre müsaade edin de gezen ben olayım.

Şu Feysbuk hakkaten başa bela. İlk açtığım zamanlar çok arkadaşım olsun diye Lise yıllığımı açıp saatlerce tek tek arkadaşlarımı aramıştım. Ne bileyim eklemesen bir türlü, eklesen bin türlü dert olacak eşin dostun, dıdısının dıdısının feysbukta arkadaşım olmak isteyeceğini. Tanıdıklarım yüzünden gizlilik ayarları konusunda master yapmak zorunda kalacağımı...! Her çorbaya nane, biber, maydonoz olmak için yaratılmış afedersiniz yırtık dondan fırlayan tiplerle uğraşacağımı.... Yeni profil açsan da olmuyor, gizliliğini maximuma çeksen de. Bir şekilde bulup dadanıyorlar yine. Bu işin tek çözümü hesabı dondurmak sanırım Heh işte ben de tam olarak bunu yaptım sayın okuyucu.

Feysbuk- "Hesabınız donduruldu, umarız en kısa sürede dönersiniz"Ben + Hiç sanmıyorum.

P.S. Supercellma sayfam yayına tam gaz devam edecek, ben yalnızca kişisel profilimi kapattım. Umarım kıyamete kadar.

11 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Ben yollarımı ayıralı 6 yıl oluyor :) şimdi nasıl kullanıldığını bile çözemem o kadar ki değişmiş :) Ama hiç merak edipde açma gereği duymadım ki ayrıldığım dönemlerde beelli kimseler de hatrı sayılır bir çevreye sahiptim. Buna rağmen bir kalemde sildim nihahahha :)

    YanıtlaSil
  2. bende ayırsammı dıye dusunuyorum ama paranoyak olacagım dıye korkuyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Başta zor olur biliim :)) çübkü alışmışsındır nete oturunca hemen face girmeye... Sonralı değişiyor işte alışırsın ben de bıraktım face blogum yeter de artar bile burda daha çok sohbet oluyor. Hem de daha saygılı :)))

    YanıtlaSil
  4. Güzelim deep`in önerisi üzerine bloğuna geldim ve açıkçası çok beğendim. Hatta blog tasarımıyla alakalı yazılarını müsait bir zamanda inceleyeceğim.

    Ama senden şimdi bir ricam vardı:
    Şu alt tarafdaki sosyal paylaşım butonların kodunu bana verebilirmisin dersem çok şey istemiş olurmuyum acaba ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ooo,sigarayı bırakırım feysi bırakamam dermişim:pp
    insanlar konuşur yaa.Buna bugün feysde engel olursun ama yarın başka bir yerde başka benzerleri yine karşına çıkarlar.kulaklarını tıkamak ve doğrularını takip etmek en güzeli ve en ZORU tabi:)

    YanıtlaSil
  6. senin bugünlerde canın mı sıkılıyor kuzum. hep biryerlerden, birşeylerden kaçma gayreti içindesin. gönlünü ferah tut. sıkma canını, milletin ağzı torba değil ki büzesin. isteyen istediğini çekinmeden yazıyor maalesef. ama facebook'u kapatmış olmak birşey kaybettirmez, kazandırmadığı gibi:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  7. oooooohhhhh!
    büyük geçmiş olsun diyorum.
    senin adına ben ferahladım burada.
    şimdi bende merak baskın çıkıyor.
    ama aynı ferahlamadan kendime de diliyorum en yakın zamanda.

    YanıtlaSil
  8. hatta ve hatta gaza gelip özel hayatımla ilgili fotoları sildim.
    kimseye bişeyi kanıtlama çabasında diilim.
    ohhh rahatladım.
    teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  9. Çok mutsuzsun şu sıralar canım.Sana hiç yakışıyor mu Allah aşkına?Koskoca supercellma,süper kişilik,bir kaç kişiyle mi baş edemeyecek ? :)

    YanıtlaSil
  10. feysi ben de kapattım. aman başa çıkmıyor. delirdi feys.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Biz seni nerede bulacağımızı biliyoruz nasılsa he he he... Cidden ya ben de mi kapatsam acaba??? Bunu bir düşünmeli, sosyal platform bağımlılığı yerine kitap okumaya daha çok vakit ayırsam kazancım daha fazla olur sanki gibi geldi bana yani sanırsam :D

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top