18 Eylül 2012

400'e Doğru...

Blogger ana sayfama girdikçe sağ üst köşede sessiz sedasız birer ikişer arttığınızın, birken, ikiyken, beşken, onken şimdilerde dört yüze yaklaştığınızın farkındayım sayın okuyucu!

Ve hazır işi boş vermiş, bu akşam kendi irademle tükkanı yirmi dakika önce kapatmışkene bir teşekkür edeyim dedim.


Ama kime?


Daha bir satır yazımı dahi okumamış olanlara,
Sadece hediye çekilişime katılmak için listemde olanlara,
Ben onun blogunu takip ediyorum diye kendince ahd-e vefa iade-i takip yaparak izleyiciler listeme katılanlara,
Başkalarının sayfasında yorumlarını, katılımlarını bolca gördüğüm ama benim yazılarımı dakikanın yarısı kadar bir zamanda yazacağı üç beş kelime yorumdan mahrum bırakanlara değil!

Heeyy Af çıkardımm! Şayet bu gruplardan birine aitsen hemen beni izlemeye aldığın yerden "bu siteyi izlemeyi  durdur" diyerek gidebilirsin. Çünkü bana balon izleyici lazım değil.

Gelelim
Yorum yazsın yazmasın,
► İzleciler listemde olsun olmasın gerçekten okuyanlara,
► Bir sonraki yazımı, gelişmeleri merakla bekleyenlere
 Mutluluğumu, sıkıntımı, heyecanımı, üzüntümü gerçekten paylaşanlara
 Kısacası hakkıyla takip edenlere;

"İyi ki varsınız lan." 

P.S. İçinde "lan" kelimesi kullanılmış bir cümle olsa da o bir sevgi göstergesi, bir samimiyet cümlesidir. Ben sevdiğim insanlara lan derim. Böyle de tuhaf biriyim işte.

Wuhuuu seferberlik sirenine benzeyen paydos zilimiz çaldı. Selo kaçar!

24 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. "Lan" güzel bir kelimedir, candır.

    YanıtlaSil
  2. Nice 400lere diyelim o zaman. :)
    Seni okumayan çok şey kaybeder. :))

    YanıtlaSil
  3. Darısı benim başıma bkz: çiçeği burnunda blogger Eliane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi el atmak lasımm :) hoşgeldin, daha güzelleri senin başınaaa ;)

      Sil
  4. nice 400-500-600 lere cnm :) umarım hayatta hep güzel şeyler gelir başına...

    YanıtlaSil
  5. süper selmaaa ne de güzel yazmışsın yahu. milletin orada burada takipçi sayısıyla övünüp saçmalamasına karşılık bu yaptığınla bir kez daha benim süper selmam oldun. İyi ki yazıyorsun da okuyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın senin bir kez daha süper selman oldum :)
      İyi ki okuyorsunuz da yazıyorum :)

      Sil
  6. Sen de iyi ki varsın! Mutlu oldum işte durup dururken :) Geçen bırakıyorum diyip üzdüğün gündeki gibi hızlıca :)

    YanıtlaSil
  7. hah hah haaaaaa açık sözlüsün lan.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Lan diyecek kadar sevdiysen daha ne isterim:)))
    Kocaman sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  9. Ben yeniyim deep`in mirasiyim :P ama bloğunu sevdim. Ve sevdim mi durum vahim olur. Gerçi artık uzuuun yorumlar yazmıyorum (pes ettim :P). Ama sevdiğim bloğa sık sık uğrarım. Yeni ve eski (daha bloğunu bi güzel karıştırmak istiyorum :P) yazılarında-paylaşımlarında buluşmak üzere diyorum canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar zamandır burada olduğunla değil ne kadar içtenlikle olduğunla ilgileniyorum. O yüzden hoşgeldin, iyi ki geldin! :)

      Sil
  10. Azyorum yazıyor olabilirim ama en son noktasına dek okudugumu ve sevdiğimi bilmeni isterim.
    Benim LAN o hakkıyla okuyan okuyuculardan biri :)
    Hep yaz. Özletme. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee evet az ama öz :) Meliisss seviyorum lan seni :D

      Sil
  11. Ben de Lan kelimesini çok kullanırım :) Hatta tamam kabul ediyorum bi bayanın ağzına çok yakışmayan bir kelime ama yarı samimiyet yarı şebeklik yarı sevgi gösterisi benim için :)

    500 leri görünce bi çekiliş yap lan supercellma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan aynı şeyi ben de düşündüm ki zaten 500'de çekiliş :)

      Sil
  12. Hepimiz blog yazıyoruz ama sen harbiden isin hakkını verenlerdensin!Yiğidi öldür hakkını yeme :))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top