24 Eylül 2012

Gezi | Bursa Zoo & Botanik Park

Yepyeni bir haftasonu etkinlıyıı postuyla karşınızda olan Supercellmadan Selamlar Blog

Millet around the world yapıp, Amsterdam'da, İngiltere'de, İtalya'da, Hırvatistan'da, İspanya'da Gezi-yorum, aa ve bilimum dünya ülkelerinde gezerken benim Bursa Zoo & Botanik Park ziyaretimi post yapıyor olmam da ayrı bir eziklik konusudur ya, neyse. Eeeh napiyim yani? gitme imkanım vardı da ben mi gitmedim arkadaş? deyip atarımı yapar postuma geçerim ihihi ^.^

Geçtiğimiz Cumartesi Elo'yla Setbaşı Simit Evi'nde bir güzel kahvaltımızı ettik. Oradan da atlayıp 15 numero otobüse Bursa Zoo'ya ex aşklarımı ziyarete. Hepsini nasıl özlemişim, nasıl burnumda tütüyorlarmış, Bursa Zoo'nun kapısından girip o tezekle, dışkıyla ve hayvan sidiğiyle karışık egzotik kokuyu duyup öğürdümde farkına vardım.

Girdik, sağdan sırayla başladık dolaşmaya. Doğal yaşamlarında hayvanları inceledik, selam verdik, hazır poz verenleri rahatça, poz vermeyenleri de yakalamaya çalışarak bolca fotoğraf çektik/çekildik. Güldük, oha lan! deyip şaşırdık, yeri geldi kokulardan öğürdük, fıskiyelerin altında önce istemdışı sonra da baya isteyerek ıslandık, terledik, yorulduk, öldük bittik ama eğlenceli bir gün geçirdik. İşte gönlümüzce eğlendiğimiz, çocukluğumuza döndüğümüz o güzel günden kareler..

Part I / BURSA ZOO

Hemstır ve utangaç bir sincap
Bu vitrinde en çok ayı cenini çekti dikkatimizi, burdan pek belli olmuyor ama bildiğin turşusunu kurmuşlar zavallının...
Sağ alt köşedeki boynuz sevgilisinden boynuz yiyen herkese gelsin.
Sağ tarafta yeşil iguana, biraz yaşlanmış sanki kırış kırıştı gıdısı...
En sevdiğim kısım zürafa, zebra ve deve kuşları
En çok güldüklerim kırmızı popolu maymunlar.. cinsleri neydi ya bunların poufff unuttum :S

Ördekler, pelikanlar
Flamingolar...
O kadar kızdırmamıza rağmen kabarmayan tavus kuşu... Elo tavus kuşu tüyü istiyorum diyordu. Kafeste yere düşen tüyü zor bela da olsa aldı ve zaferin fotosu :)
Keçiler ve ben... Çıkarken de az beslemedim sizi hey gidi günler heyy!!! :)
Çok keyifliymişim gibi gülümsemelerime bakmayın burası iğrenç kokuyordu :)
Şebeklik yaparken, ata selam verirken, ve sağ alt köşede midilli :)
Cadı olduğum doğrudur, fırçalı bir cadı olduğum daha doğrudur. Kimin kafasına uçsam ki?? :)
Ve en çok özlenen ex aşklarım, ayılar... :)
Kargalar ve koyungiller ailecek :)
Fıskiyelerle savaşırken :)
Önce kazayla ıslanan ben, sonra eğlenceye çevirdim bu ıslanma işini :)
Fıskiyenin bir tarafında oluşan Gökkuşağı :)
Hayvanat bahçesinden botanik parka geçerken yol üzerindeki bir trafoda yurdum insanına mahsus bu yazı çekti dikkatimi.
 Pamuk şeker yedik, bisikletle gezdik, şarkı söyledik, çığlık attık, hopladık, zıpladık/zıplamaya çalıştık, çivi topuğuyla ve şifon bluzuyla bisiklet binmeye gelen ablalara güldük, 

Part II / BOTANİK PARK


Sopasından çıkan pamuk şekeri yemeye çalışırkene Elo...
Her geçişimizde yıkılacak lan bu köprü diye çığlık attık.
La yorulduk olum iki dinlenelim şurda laa...! :)
Çocukken bunlara şeytan tüyü derdik. Kimden duymuşum, kim uydurmuş hatırlamıyorum, çocuk aklı işte.
Geçenlerde tecavüze uğrayan ördeğin akrabalarıyla diyalog kurmaya çalışırkene... :)
Ceyn taklidi yaparkene... :)
Dış mekan çekimine gelen gelinleri kıskanıp pozlar verirkene... :)
Bismillah deyip kalkış yaptım mı sürebiliyorum da işte tüm problem o kalkışı yapabilmek.
Botanikte bir çalılık yok ki dibinde koklaşan çiftler görmeyelim. Şöyle yayıla yayıla fotoğraf çekinebileceğimiz ne kadar yer varsa parsellemişler.
Elo'yla sığarsın, yok benim popom sığmaz o salıncağa polemiğinin galibi fotolardan görüldüğü üzre Elo oldu :) Kopcak diye tırstım ama çaktırmadım. Yihihuuuu uçuyorummm :)
Ve finalde olmazsa olmaz detay limonlu çaylarımız...

THE END.

Elo Fotoğraf Makinası Sundu. :)

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. çok güzel eğlenceli, şeker bi post olmuş Selma'cım. bizim burda yok. Gülhane'de vardı zoo kapandı. akvaryum var, bi günde akvaryuma gelin :) İst.a gelin cnm.

    YanıtlaSil
  2. ooo fotoğraflar da yakıyor şekerim;Allah neşeni artırsın.Sayende biz de gezdik.Bak bizim burda hayvanat bahçesi de yok bööööyle,hiç elin amsterdam'ın yanında hayvanat bahçesinin ezikliğinden bahsetme:-)))Güzelim,sen bu hayvanat bahçesine rutin düzende gidiyor musun,yoksa bu başka hayvanat bahçesi mi,çözemedim:S

    YanıtlaSil
  3. Botanik de fotoğraf çekilen gelinlerden biri de bendim:) Yalnız gelinlikle fotoğraf çekilmeyi becerdim de, o kadar Bursa'ya gidiyorum; şu parkta bir gönlümce gezemedim ya ona yanıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. ne güzell;) bol fotoğraflı bir post. şimdi görünce farkettim ki ben yıllardır gitmiyorum hayvanat bahçesine.havalar soğumadan gitmeli;) tşkler:*

    YanıtlaSil
  5. Her Bursa'ya gidişimde gitmek isterim de vakit bulup gidemem o parka. Sonunda görmüş oldum neye benzediğini. Sağol. :))

    YanıtlaSil
  6. Çok eğlenceli bir gün olmuş :) Ben 8 aydır burdayım ama henüz gidemedim. Botanik parkı gezdik de hayvanat bahçesi kısmını henüz tamamlayamadım. Resimler çok güzel. Görülmeye değer bir yer şu hayvanat bahçesi :)

    YanıtlaSil
  7. Supercellma'dan super bir post:) Saçların çok hoş olmuş,çok şekersin:)

    YanıtlaSil
  8. çok eğlenceli fotolar bayıldım :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top