19 Eylül 2012

Evet Ben Koca Bir

ve sanırım
Benim hep
dediğimde kastettiğim "özledim kişi" sen'din.
Oysa 
Ve ben

23 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. ilk cümlen (canın istediği zaman) aynen öyleyse büyük yanlış yapmışsın ki. öle birini özlememelisin. bencilmiş açıkça.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özlememeliyim de işte ben hiç sevmiyorum bu gereklilik kipini. Emir kipi olsa?

      Sil
  2. selma'cım..bazen hislerime ve yaşadıklarıma fazlasıyla tercüman olduğunu itiraf ediyorum canım..bu post ta onlardan birisi olmuş..mucks.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya bizim gibi ortak duyguları paylaşan insanlarla dolu canım... Yalnız olmadığını bil, yalnız olmadığımı biliyorum ben de :) Seviyorum seni!

      Sil
  3. Ayy Deep sen de yani, yalnış olduğunu o da biliyor bikere. Bide aşk bu ayol, mantığa yer yok ki !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Füsuncum Yazıklar olsun bana ki yanlış olduğunu bile bile hala özlüyorum.

      Sil
    2. Sen bu Deep'e bakma. Aşkın mantığını kullanabilecek akıl mı kalıyor insanda . Alla allaaaa :)))

      Yaşanmış olan her şey güzel bir tecrübe insan hayatında. Kendine kızmanın anlamı yok. Biz robot değiliz ki, insanlığın her halini yaşayabiliriz. Mühim olan yaşanan güzel şeyler bence. Aşk zaten acı çekmek bir nevi. Çünkü , kavuşamamaktır aşk. Kavuştuğun adamın tadı kaçar :)))
      Özlemekte güzel ayrıca.
      Özlediğin adam akrep burcu mu ?

      Sil
    3. Yengeç :) ama kıstırgaçlı bir burç sonuçta hihih :)

      Sil
  4. aşk elbette mantıkla ilgili değil. ama aşkın mantığı vardır ki. romantik biriyim örneğin. kesinlikle hayatta aşktan önemli hiçbirşey yok. ancak, bir ilişkide, bir kişi istediği zaman diğer kişiye gidiyorsa, diğer kişi de o geldiğinde ona hayır demiyorsa, bu bir aşk değil. istediği zaman gelen kişi kesinlikle diğer kişiyi sevmiyor. hem de hiç, zerre kadar sevmiyor hem de. sevgi, aşk böyle birşey değil ki. bu bir aşk değil hakimiyet ilişkisi. kabul eden kişi ise, karşıdaki kişinin değişmesini bekler. ve asla değişmez. ilişki nasıl başladıysa öyle devam eder. bu durumda, kabul eden kişi, mutlu değildir. ve mutlu olunmuyorsa bu ilişki aşk veya sevgi ilişkisi değildir. yanlış ilişkidir sadece. ve biter kesinlikle. bitmesi de çok iyi. sürmesi, ancak özveriyle ve çok üzülerek olur. aşk böyle birşey değil. aşk mutsuz etmez insanı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencil olduğunu, beni sevmediğini farkedeli çok oldu da daha bi cm yol katedemedim arkamı dönüp onu unutmak uğrunda. Girişimlerim olmadı mı? oldu. Ama her seferinde daha çok onda buldum kendimi. O da biliyor, sevdiğimi, hayır diyemeyeceğimi, kızamayacağımı. O yüzden keyfine göre takılıyor. Ama bugün, bu yazı bir karardır. Özlüyorsam da bu benim sorunum amk. Bitti artık. Vazgeçiyorum. Sevmicem beni istemeyen, önemsemeyen birini. Evet evet yapabilirim bunu.

      Sil
    2. öyle yap.
      bak ama asla dönme.
      o çatlasa da patlasa da onu bi daha görme.
      telefonunu açma.
      tepkisiz ol. nötr ol.
      başarırsın.
      kendini daha çok seversin.
      :)

      Sil
    3. Her şeyin daha iyi olacağından eminim, tek derdim farkına vardığım gerçeklere karşı duygularımı köreltebilmekti. Bugün artık bunun zamanı geldiğini farkettim, iyi ki paylaşmışım, bak destek oldunuz bana. İyi ki varsın/ız.

      Sil
    4. Senin dediğin iki insanın birbirini sevmesi. O ayrı, aşk ayrı. Ünlü aşkları düşün, hep ızdırap hakimdir. Aşkın doğasında var acı çekmek bence. O ayrı bir lezzettir. :) Sana sürekli yakın olan, sen istediğinde gelen adama aşık olmazsın zaten, sadece o adamı çok sevebilirsin. Aşkın gözü kördür,kulağı da sağır :)))Dolayısı ile seni de kör ve sağır yapar.

      Deepciğim, mantıken söylediklerin doğru. :)

      Sil
    5. aşkla acının hiç ilgisi yok.
      aşk, kavuştuktan sonra başlar.
      sölediklerimin mantıkla hiçbir ilgisi yok ki.
      aşkın doğasında acı çekmek yok, onlar aşk değil ki. yanlış ilişkidir sadece. aşk mutlu eder. benim mantıkla hiç ilgim yok. yanıma bile uğramaz mantık.

      Sil
  5. özlediğin şey ne. iyi düşün. ne özlüyorsun.
    şöle düşün.
    o kadar mı muhtaçsın onun ilgisine.
    yani ama kendine özsaygın o kadar mı düşük.
    asla değil.
    boşveeer kim oluyor o ki sana istediği zaman geliyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinin beni üzmesini özlemişim sanırım. Çünkü çok uzun zamandır buna izin vermiyordum. Yine kaldığım yerden devam edeceğim. İhtiyaç duyduğum, özlediğim, yanında kendimi iyi hissettiğim doğruydu, ama bitti. Sağolasın dostum...

      Sil
    2. Bu arada Pazar günü gezisi için seni ziyaret edip yazmayı düşünüyorum ama iletişim e-mailin bile yok :( bana ulaşır mısın? bi ön görüşme yapmam gerek supercellma@gmail.com

      Ama yok yazma dersen de başka bir bloga giderim.

      Sil
    3. pazar günü gezisi ne anlamadım ki.
      baktım bloguna böle bişi göremedim ama.
      :)

      Sil
    4. Blogunda bi iletişim adresi olsaydı da anlatsaydım adam gibi :/

      pazar günü gezisi bu işte..

      http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/search/label/Pazar%20g%C3%BCn%C3%BC%20ziyareti...

      Sil
  6. ne dersen de... ne kadar zaman geçerse geçsin... ÖzLeYeCeĞiZ...

    YanıtlaSil
  7. Umarım bir gün onu unutturacak seven birini bulacaksın...Çok zor olsa da hayır demesini bilmek...Ben yaptım zor oldu oluyor ama devam etseydi kendime olan saygımı yitirecektim...Vakit varken bir şeylere nihayet vermek ..varsa güzel anılarıyla hatırlamak belki de en iyisidir ha supercellmacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçim hakkım olsaydı onun beni sevmesini dilerdim, ama sanırım bu kabul olmuyor

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top