27 Eylül 2012

Meraktan Öldürenlerde Son Durum


Bu postta neyin nesi diyorsan ahanda cevabı burada sayın okuyucu

Önemsiz'e Düşenler
*Eski sevgilim olacak dallamanın beni unutup unutmadığını,
*Sırf o görsün diye herkese açık yaptığım Facebook paylaşımlarımdan beni takip edip etmediğini,
*Yeni bir sevgili yapıp yapmadığını,
*Yaptıysa nasıl, nerede ve ne zaman tanıştıklarını?
*Hatunun benden daha güzel olup olmadığını (böyle bir şeye ihtimal yok tabisi ama varsayalım)
*Nutella'nın neyin kafasını yaşadığını,
*Bodrum tatilinde tanıştığımız ve benim epey bir hoşlandığım Deniz'în beni özleyip özlemediğini,
*Şayet bunlardan iş çıkmayacaksa beyaz atından vazgeçilen kendi gelsin razıyım denilen prensin ne zaman, nerede karşıma çıkacağını, (hayır yani bazen çok paspal olabiliyorum ona göre üstüme başıma dikkat ederim baa'bında)

Yüksek Öncelikli İşaretlenenler
*Zaman zaman görüştüğüm ve bir türlü benim diyemediğim Zafer'in aklına gelip gelmediğimi...
Artık daha sık görüşüyoruz falan. Aklına gelmek ne kelime herif uykusundan uyanıp bana 02:26'larda mesaj atıyo nabberr?? :) (böyle heveslendiğime bakmayın bi kez attı, onu da doğru kişiye mi gönderdi emin değilim gerçi ama bu kadar işte, ötesi yok, olmasına pek ümidim de yok.

Yanıtlananlar
*Yoldaki yeğenlerimin cinsiyetlerini
Biri kızdı ve onu doğumundan bir ay sonra kaybettik :( Diğeri erkek
*Türkiye kupasını kimin alacağını,
Fenev
*Can Bonomo'nun Eurovision'da kaçıncı olacağını,
Kaçıncı olmuştuk la? Yedinciydik sanırsam.
*Ağda yaptırdığım halde kasığımda oluşan kıl dönmesinin bu ilaçlarla geçip geçmeyeceğini,
Böhühü :( Ameliyat oldum
*Beyaz pantolonuma ne zaman cuk diye girebileceğimi,
Bu pantolona niye giremediğim annemin ay ben onu 40derecede yıkadım itirafıyla belli oldu. Sadece ben büyümemişim, pantolon da küçülmüş. Bu pantolona girebilmem için 42 beden olmam gerek, bunun için de biraz zamana ihtiyacım var.
*Erkek güzeli, sempatikliğin, sevimliliğin, sıcakkanlılığın tavan yaptığı Yunan asıllı Alman tedarikçimiz Philipp'in Mayıs ayında ithal edeceğimiz makinanın ardından Türkiye'ye gelip gelmeyeceğini,
Hâlâ gelmedi, ama arada Skype'den konuşuyoruz. Hem artık bi popüleritesi de kalmadı. Yerli malı yurdun malı diyorum, oylarım Zafer'e gitsin.
*Gelirse geçen sefer teknik engeller sebebiyle yiyemediğimiz ama sözleştiğimiz akşam yemeğimizi yiyip yiyemeyeceğimizi,
Bkz bir üstteki cevap.
*Performans değerlendirilmesi sistemine geçen şirketimizin Haziran'da bana ne kadar zam yapacağını,
Eh hamdolsun aldık üj bej bişeyler.
*Şirkette hiç kutlanmamış, hep unutulmuş bu yıl burada 5.sini geçireceğim doğum günümde kutlama yapıp yapmayacaklarını...
1 ay 1 hafta gecikmeli de olsa kutlandı hele şükür. Ölürsem gözlerim açık gitmicek yani. Ama yaşayım be dur daha iki gün görmedim.
*Yaparlarsa ne hediye alacaklarını,
Mükü Hotiç'ten bot, Elo Polaris'ten ayakkabı, Finans müdürümüz de Valizimin %50sini aldı. Patron hiç bişey almadı ama kutladı ya daha n'olsun.
*Üzerine nal kadar Selma yazdığım 0,5 uçlu orjinal Rotring kalemimi kimin çaldığını,
Buldum o kalemi, "valla benim haberim yok masama nasıl geldi bilmiyom" diyen arka, iyi hali bozmadığı için affettim, salıverdim.
*Şirket tuvaletini boklu bırakan hemcinsimin kim olduğunu,
İşten çıkartılan sekreterden sonra tuvaleti hiç boklu bulmadık, böylece sorun kendi kendine çözülmüş oldu.

İzlemeye devam edilecekler
vee en çoktaa Sebastian Pinto'yla ne zaman tanışacağımızı.....
Az kaldııı :)

Yeni eklenenler
Ve 500'e doğru geriye sayım başladı. Ne zaman 500 olacağız,
Bizim şirket Alman ortaklığını kabul edecek mi,
Ederse ben tamam mı devam mı olucam,
Bu baştan aşağı problemli müdürle napcas?
Eski sevgilim gerizekalı Emrah her Cumartesi içip içip bana özlemek temalı mesajlar atmaktan ne zaman vazgeçecek?
O değil de Zafer beni sever mi ki? Seviyormu ki?

Aboww her şey balkabağına dönüşmeden uyumam gerek.
İyi geceler sayın okuyucu, yarın haftanın "benim için" son iş gününde görüşmek dileğiyle, tatlı rüyalar.
Muahh!

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. vallahı hepsini okudum ....çok eğlenceli ...
    sevgiler

    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ya o rotring kalemler bizim ofiste de böyle bi geziyo, ruhları olduğuna inanmaya başladım artık :) ameliyat konusunda geçmişler olsun, doğum günün de kutlu olsun, onun dışında eğlenceli bi yazı olmuş çoo beğendim valla :*

    YanıtlaSil
  3. Allah gönlüne göre versin! ;)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top