25 Eylül 2012

Bazen Soruyorum Bu Soruyu Kendime:

"Kızım Selo niye yalnızım lan ben?"diyorum.
Sonra aklıma herkesin kaldıramayacağı kadar süper, harika, mükemmel biri olduğum geliyor. 

Yihihihuuuuuu :P

7 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. O ne özgüven o.... oneo :p yalnızlığını böyle yaparak avutmaya çalışıyorsun ;ama zor be supercellma insan gerçekten yalnızken asla yalnızlığı sevmez...

    YanıtlaSil
  2. Birini ararken kendimi kaybetmekten yoruldum... Sen anlıyorsun bu işten...

    YanıtlaSil
  3. Yalnız kalmak için 6 geçerli neden!
    ABD'li sosyolog ve yazar Eric klinenberg piyasaya çıkan kitabı "Going solo" da tek başına yaşamanın faydalarını sıralamış:
    1.güveni arttırır.
    2.yalnız yaşayan insanlar yeniliklere açık olur.
    3.yaratıcılığı arttırır.
    4.kendinize istediğiniz kadar zaman ayırabilirsiniz.
    5.yalnızların doğru kişiy bulma şansı daha fazla.
    6.yalnızlık insanı sorumluluk sahibi yapar.

    bir gazete haberiydi.fotosunu yapıştıramadım,yazdım senin için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuhuhuhuuuu harikasın dostum!
      Süper bir şey bu :) ve sanırım doğru da :)
      Teşekkürlerr!!!

      Sil
  4. doğru olduğuna hiç şüphem yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da kapak :) http://25.media.tumblr.com/tumblr_mavgsdrjPC1re1yyco1_400.jpg

      Sil
  5. sen olayı çözmüşsün, bir de hala cevabını bulamayanlar var :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top