08 Eylül 2012

Gelişmeler Falan Filan

Tatilden döndü döneli kıçını bi türlü toplayamayan Supercellma'dan Selamlar Blog

Tatile gitmek, valiz hazırlamak falan güzel de dönüşünde bir de o valizi boşaltıp içindekileri yıkamak, yerleştirmek diye bir gerçek var. Bugün bir hafta oluyor döndüğümüz ve ben tatilden getirdiğim çamaşırları yıkama görevimi daha yeni complete'ledim. Salı ve Perşembe mesaideydim, diğer günlerde arkadaşlarımla dışarıda. Annemin tabiriyle sokak süprüntüsü gibi gezdim durdum bütün hafta. Geceleri eve gelip yatmam en erken 00:30'du. İnsan gibi dinlenemedim ki bir türlü. Baktım Perşembe vücudum sinyal vermeye başladı yavaşla kızım Selo dedim, frene bastım, tempoyu düşürdüm. Neyseki bugün bir saat önce falan şarjımı fullemiş şekilde uyandım da kendime geldim. Akşama "iyi ki doğdun Maytap" partimiz var. Önce Dağ Yolu Değirmen'e gidip aç karınlarımızı doyurup demlenicez, sonra da bi ara sık sık gitmekten repertuarını ezberlediğimiz ve öğğğ dediğimiz ama uzun zamandır gitmediğimiz için şimdilerde özlediğimiz Hakan Gültepe'yi dinlemeye Veni Vidi'ye gidip dağıtıcaz, sanki toparlanabilmişiz gibi :)

Şimdi evde, süpürge, vileda ve toz bezi üçlüsüyle haşır neşir olma hallerindeyim. Sonra duş yapıp alışverişe çıkmam gerek, sonra da eve gelip saçımı başımı halletmem gerek, daha doğum günü kızına hediye almadım off off çok işim var çoookk hadi kaçtım beenn :)

Muahh :*

2 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Hakan'ı dinlemeyeli ne çok oldu... özendim baak şimdi...

    YanıtlaSil
  2. ıyı eğlenmısındır umarım tatıl sonrası sana blog mesaisi getirdim:)) mimlendin supercellmacım:)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top