17 Eylül 2012

Tanımaz Olaydım


Açık sözlülüğün bokunu çıkarmış, dürüst olmakla yavşak olmayı birbirine karıştıran insanlar tanıyorum.

Tek derdi tek gecelik ilişki yaşamak olan ve bunun uğruna ne kadar sevgi gösterisi varsa profesyonelce yapan, "sana benden iş çıkmaz" tepkisini verince de birden namuslu erkek ayaklarına yatan hem gerizekalı hem de şerefsiz -tiyatrocu olsa aç kalmaz- tipler tanıyorum.

Atalarımız imam osurursa cemaat sıçar dediği halde, insanlara iyi örnek olması gerektiği halde, ekmek yediği şirketi kazıklamayı her durumda fırsat bilen, helali haramı çoktan unutmuş, adam kayıran, hak yiyen yöneticiler tanıyorum.

En baba üniversiteleri bitirmiş, master yapmış ama gerizekalılığından hiçbir şey kaybetmemiş insanlar tanıyorum.

Evli barklı olduğu halde insanlığı, samimiyeti "kuyruk sallamak" olarak yorumlayıp yavşamak için fırsat kollayan, kendi karısını kıskancım deyip eve hapsedip elalemin karısına kızına göz diken erkekler tanıyorum.

Aynı şeyi kırk kere değil kırk bin kere anlatsan anlamayan nata kafa nata mermer,
Doğruyu hep kendileri yapan hataları ise hep başkalarına yıkan iş arkadaşları tanıyorum.

Kankayız, dostuz, canız ciğeriz modunda takılıp içten içe de bir şeyler yaşamanın zeminini hazırlayan erkekler tanıyorum.

Ona olan ilgimi, sevgimi, zaafımı kullanan, aslında umurunda bile olmadığım erkekler tanıyorum.

Yaptığı iyiliği her fırsatta başa kakan, kendisine güvenip verdiğiniz sırları her fırsatta başkalarına anlatan insanlar tanıyorum.

Karşısındaki insanı aptal yerine koyan, ses çıkarmadıkça bunun dozunu kontrol edemez hale getiren insanlar tanıyorum.

Kardeşten ötesin, dostsun, cansın deyipte sevgili yapınca siktir olup giden, 40 kere alttan alıp, idare edip, anlayış gösterip, empati yaptığında iyi olamadığın ama bir kere sesini çıkardığında utanmadan haklıymış gibi siktiri çeken, zeytinyağı gibi üste çıkan bir zamanlar dost olan, kız arkadaşlar tanıyorum.

Milletin hakkında konuşup konuşup arkadaşlık edecek kimseyi bulamadığında daha dün kuyusunu kazdığı kişilerle can ciğer olan insanlar tanıyorum.

Kendisi iki lafı bir araya getirip konuşamayan, beceriksiz, cahil, pis, görgüsüz ama evlenip boşanmış biri olarak beni yerlere göklere sığdıramadığı oğluna layık görmeyen, ikinci sınıf insan muamelesi yapan sözüm ona anneler tanıyorum.

Bir dakikasını iyilik için, doğruluk için ayırmayıp da saatlerini, günlerini, aylarını fitne fesatlık için, insanların üzülmesi için düşünmeden harcayan insanlar tanıyorum.

Namazında niyazında fekat aynı zamanda da dedikoduda, fitnede, insanları birbirine düşürmede, kul hakkına girmekte başı çeken sözüm ona müslümanlar tanıyorum.

Kendi çocuğu yapınca "yakışıyor kerataya" diyen, biz yapınca ayıp diyen, günah diyen akrebin yapmadığını yapan akrabalar tanıyorum.

Kendi annesine düşman çocuklar, kendi çocuklarına düşman anneler tanıyorum.

İnsanları giydiği kıyafetlerle yargılayan, "çok serbest giyiniyor" evime gelmesin benim genç damatlarım, delikanlı oğlum var onları baştan çıkarır diyen teyzeler tanıyorum.

İnsanı en çok en yakınındakiler acıtır derler ya, yedi kat elin söylemediği en ağır kelimeleri hiç düşünmeden söyleyebilen ablalar tanıyorum.

Hiçbirinizi tanımaz olaydım.

Sizin de "tanımaz olaydım" dediğiniz insanlar var mı sayın okuyucu?
Olmaz olaydılar.

13 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Seni kıskanıyorlar.Çünkü kendilerinde eksik gördükleri ne varsa sen de var.Biliyor musun evet o insanlar çok canımızı yakıyorlar ama bizi her gün güçlü kıldıklarından habersizler.bunun farkında olmadıkları için de zeka kat seviyeleri aşağılarda.İçleri huzursuz çünkü mutlu değiller.Sen herşeye rağmen mutlusun ve mutlu kalacaksın...Bir gün seni sen olarak kabullenip öyle seven insanlar olacaktır.Buna yüreğinle inanmalısın...
    Kıskanıldığın için sevin bence.Bu şimdi çok zor ama seni güçlü edenler de onlar,arkadaşım...ve sen bu zorluğun altından kalkacaksın...sevgiler:-))

    YanıtlaSil
  2. ahh olmaz mı bacım ,bizden uzak olsun o yaratıklar kendi kinlerinde boğulsunlar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. İşte bu tipler var ya bu tipler can sıkar, sinir bozar ve hiç değmez. Çok fazla var ne yazık Selma, ne güzel özetlemişsin.

    YanıtlaSil
  4. Olmaz mı hiç..
    Welcome to Turkey diyorum!

    YanıtlaSil
  5. Olmazmi hemde o kadar cokki hayatta.hayatimiz boyuncada bizden uzak olsunlarinsallah

    YanıtlaSil
  6. o insanlar karakterleri oturmamıs veya yanlıs yere oturmus ınsanlar,o kadar cok tanıyorumki uzak durmak çok iyi o insanlardan çünkü zararlılar, aynılarını yasamaktayız.hiç üzülme ciddi diyorum onlar üzülsünler birgün vicdanları eğer karsılarına cıkarsa..

    YanıtlaSil
  7. ağzından bal akan süper selma ' yı tanıyorum.

    YanıtlaSil
  8. şunu da diyim de öyle gidim yatim .

    kızım var yaaa süper bir yazı yazmışsın.seni üzünler senin bokunu yesin tamam mı !

    YanıtlaSil
  9. Bir kısmı ve daha fazlaları hep çevremizde :( Nedense insanlar kendilerine bakmadan başkalarına söz söyleme hakkını kendinde buluyor. Biliyoruz ki o insanlar kendilerinde ne eksikse onunla ilgili başkalarında kusur ararlar. Takma diyeceğim ama etkili olmaz çünkü bende takılıp kalıyorum :(

    YanıtlaSil
  10. ne yazık ki çok doğru tespitler

    YanıtlaSil
  11. aman aman ben insanlardan uzak dururum.
    o nedenle öle dediğim kimse olmuyor.
    :)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top