24 Eylül 2012

Mim - Favoriler

Şanselize Bulvarı'nın pek sevdiğim sahibi Şükücüm uzun uzun zaman önce mimlemişti beni ama ben ancak fırsat buldum mimi yazmaya. E ne diyelim geç olsun güç olmasın di mi?

Favori rengin?

Birden çok seçme hakkım var mı örtmenim?


Favori hayvan?

Aslan ve timsah. Biri burcumu biri de tuttuğum takımı temsil ettiği için.

Favori sayı?


Favori içecek?






Facebook mu Twitter mı?



Tutkunuz?

Hediye almak mı, vermek mi?

İkisini de severim ama dürüst olmak gerekirse almak :)

Favori gün?


Favori çiçek?







Benden kimlere gitsin? OoooOOO piti piti karamela sepeti :)

Sayın abonemiz bu mimin size ulaştığı tarihte bu mimi zaten yaptıysanız lütfen bu yazıyı dikkate almayınız. Ama yapmayıp da dikkate almıyorsanız da külahları değişiriz ona göreee ;)

İkiz Kızlarımın Süslü Dünyası (Duygu Erdoğan Karataş)
İki Kum Tanesi (FüsunT)
Nermin Özata
Pamuk Şeker
Elma Şekeri (Zeynep)
Süslü Keçeler
Aslı'nın Dünyası
Domates Suyu (Pınar)
Rüzgar'a Doğru (Melis)
Fıstıklı Tombi (Darla)
Elif'in Mesajı Var
Müjgan'ın Ev Hali

8 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Yavrum benim Şanselize Bulvarı beni mimlemişti zaten :)
    http://denizinyildiz.blogspot.com/2012/09/mimlendim-ben.html

    Pazartesi sendromuna sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak orda ne demişim, bu mimi daha önce yaptıysanız dikkate almayınız :))))

      Sendrom falan işlemez bana :)

      Sil
    2. Olsun gıcıklık yapçam ya! :)

      Sil
  2. http://nrmnozata.blogspot.com/2012/09/mim-vol2.html ivet ifenim burada mimimiz :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy tatlım ya ,o kadar söyledin cevaplayacağım diye değil mi;ben yeni görüyorum:)Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim bu mim için (: hemen hallettim öpüyorumss çok

    http://aslinindunyasii.blogspot.com/2012/09/mimlenmisim-level-1.html

    YanıtlaSil
  5. Geç oldu ama yaptım :))
    http://fusunt.blogspot.com/2012/10/mimlendim.html

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top