25 Eylül 2012

8 Ayı Devirdim

24 Ocak 2012'de başladığım blog maceramda sekiz ayı devirdim. Aklıma estikçe içimden geldiği gibi yazdım. İçinizden birileri hep yanımda oldu. Keşke daha önce keşfetseymişim buraları. İyiki varsınız lan. Sizi çok sebiyorum... (Kalp)
Sevgiyle mıncıklıyorum hepinizi muaahhh!

Bu e-posta Samsung Mobil cihaz ile gönderilmiştir.

12 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. süperselmacım bende tam 7 ayı devirdim ve aynen bende senin gibi düşünüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bize Bensucum, hep birlikte nice aylara yıllara diyelim mi? :)

      Sil
  2. Bende oniki ayı devirdim diyerek katılayım bari bu kervana :) Hep birlikte güzel paylaşımlarda buluşmak üzere canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıl tabi yaa! İnşallah canım sağolasın :)

      Sil
  3. bizde seni çok seviyoruz lan :) iyi ki varsın. iyi ki burdasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahayyy! Serkancım sesli gülmeme, kahkahama sebep oldu yorumun. İyi ki varsın :)

      Sil
  4. 8 değil nice 80ler görsün canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de seni seviyorum,hep böyle kal;-))biliyorsun bu şarkı senin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheheheh biliyorum iyki varsın iyki o şarkı benim :)

      Sil
  6. bu arada ikimiz de aynı anda mı başlamışız bu blog işine,ne:)sen benden hızlıymışsın supercellma:-))

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım bloguna ben, okuyorum tek tek :D yaa şu sağ klik işini nası kapadın yazıları alamasınlar diye ? ben de istiyorum :):)

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top