15 Eylül 2012

Kirlenmek Güzeldir

Çok eğlenceli bir Cumartesi günü geçiren Supercellmadan Selamlar Sevgili Blog

Bugün Bursa Zoo'ya gidip uzun zamandır görmediğim ex aşklarımı ziyaret ettim, kırmızı popolu maymunlar, saçma sapan poz veren iguanalar, zebralar, zürafalar, ve şu geçen gün akrabası tecavüze uğradığı için yüzü yerlerde, mutsuz ördekler gördüm.


Pamuk şeker yedim, fıskiyelerin altından geçip sırılsıklam oldum, bol bol fotoğraf çektim/çekindim. Sonra hemen yanı başındaki Botanik Park'a gidip bisiklete bindim, tahmin edeceğin üzere sayın okuyucu fotoğraf çekme ve çekinme faslı burda da devam etti. Botanik Park yine dış mekan çekimine gelen gelin ve damatlarla doluydu. Hepsini bisikletle ezmek, üzerlerine pis su sıçratmak istedim, ama yapmadım. Zaten onlar ayvayı yediklerini kısa bir süre içinde anlayacaklar diye. Hopladım, zıpladım, bağıra bağıra şarkı söyledim, yihuuuu diye bağırdım. Üstümü başımı çimen lekesi ve çamur yaptım. Kısacası yaramas bir çocuk oldum ben bugün. Ama çok eğlendim. Converselerim, şortum ve beyaz tişörtüm rezil durumda ama olsun kirlenmek güzeldir :)


Ayvanat Bahçesi ve Botanik Park gezintim için ayriyeten bir post hazırlayacağım. Bu post sadece ekran koruyucu :)

Bir Cumartesi klasiği olan Arap Şükrü'ye bu kez Ramço'nun doom gününü kutlamaya gitmek için hazırlanmaya çalışan Selo topuklar. Daa duş yapcam, saçlarımı kurutcam+düzleştircem, makyaj yapcam vesair vesair.

Siz evinde oturup pinekleyenler üzülmeyin ben sizin yerinize de geziyor, tozuyor, eğleniyorum. Rica ederim efenim ne demek.

Ciaooo!!

3 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. İyi Eğlenceler kuzucan!!!

    YanıtlaSil
  2. çok keyifli bir yer dimi bende çok seviyorum. O hayvanat bahçesini çok doğal hazırlamışlar maymunlar çok komik dimi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botanik'e çok sık gidiyorum, Hayvanat bahçesine de canım sıkıldıkça :) Poposu pembe maymunlar çok komik :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top