17 Eylül 2012

Yeni Görev Başarıyla Tamamlandı

Aklına hiçbir şey gelmediği için bugün bu kısmı saçmalayarak dolduran esaskızımızdan Selamlar Blog

Daha önce BBM muhtarlık ekibinde görev aldığımı bu yazımda duyurmuştum. Mişli geçmiş zaman kipini kullanarak yazdığım önceki cümlede bahsettiğim şeyden senin daha şimdi haberin oluyorsa demek ki sen o yazıyı okumamışsın, demek ki sen tırışkadan takipçisin, kusura bakma ama sana Kenan ağbimizin dediği gibi "yuhhh diye sövesim var" sayın okuyucu.

Muhtarımız Dayatılanla Yaşam tarafından çok keyifli bir görevle görevlendirildim: Pazar Günü Ziyareti yazılarını yazmak. Geçtiğimiz hafta iş yerinde öyle pis bir yoğunluk vardı ki bugün ilkini hazırlayacağım yazım için bir türlü işten başımı kaldırıp üye bloglar listesini kolaçan edemedim, hangi bloga ziyarete gitsem, hangi blogu kaleme alsam diye. Kendi blogumda istediğim gibi saçmalıyorum ama BBM'de yazı yazmak deyince ister istemez bi panikledim ama mütevazi olmaya gerek yok sanırım. Kısıtlı zamanda yapılabilecek en iyisini yaptım. Bu haftaki ziyaretimi Toz Pembe'ye yaptım. Yazısı ahan da burada.

Efendığm BBM Genel Duyurular'dan Pazar Günü Ziyareti etiketiyle bugüne kadar yazılan ve gelecekte yazılacak olan tüm ziyaret yazılarına ulaşabilirsiniz. Kim bilir belki bir gün sizin blogunuz da tanıtılır bir Pazar günü yazısıyla...

Hepinize Sendromsuz Pazartesiler diliyorum. Benim sendromum Pazar geceleri yatarken saati kurmakla başlıyor bile. İhihihi ^:^

2 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Bence iyi ki görevlendirilmişsin.Sıcak ,samimi ve gerçekten iyi bir anlatımın var.Ben orda da takipçinim senin,benden kurtulamazsıııın;-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha senden kurtulmak isteyen kim? teşekkürler bebişim :)

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top